Forum Discussion

Jaffermans's avatar
7 months ago

BF-V niet meer speelbaar door low FPS

Sinds enkele dagen is BF-V niet meer speelbaar voor mij vanwege lage FPS. Ik heb alles al geprobeerd. Nieuwste drivers, NVDIA experience opnieuw geïnstalleerd, Alle mogelijke Video-instellingen 'in game' geprobeerd die ik in div fora heb gevonden. Windows 10 opnieuw geïnstalleerd, daarna Window 11 geprobeerd (zonder resultaat) win 10 weer geïnstalleerd etc etc. Nooit eerder een probleem gehad met spelen en alles op hoog. Wel eens eerder laag FPS gehad maar dat was een dag later vanzelf opgelost. 

De FurMark GPU-test samen met de TechPowerUp GPU-Z gedaan en geen bijzonderheden. Temperatuur GPU onder de 80gr en 127 FPS

Ik ga nu toch wel vermoeden dat het probleem bij EA zelf ligt. Iemand met hetzelfde probleem of een tip die wel werkt? Ik ben er al 2 dagen mee bezig en dus wel een beetje klaar mee.

My laptop system:

Intel(R) Core(TM) i7-10875H CPU @ 2.30GHz 2.30 GHz

NVIDIA RTX-2070 super

16GB RAM

Geen problemen met andere games.

2 Replies

• Ik zal het vanavond ook eens uitproberen speel de laatste twee weken delta force black ops als beta. Maar kijk vanavond ook wel even bij bf V

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.754 PostsLatest Activity: 28 days ago