Forum Discussion
7 Replies
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Hoi hoi,
Ja, ik spreek Nederlands. Ik dacht dat het een forum voor alle talen was. Moet ik mijn probleem naar het Nederlands vertalen? Of maakt dat niet uit?
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Hey @EngeBamiBlok,
Het is goed zo! We zijn namelijk nu op het Nederlandstalige forum. 🙂
Dus even samengevat: je hebt beide spellen op je PS4 gespeeld en op dat platform de BFV pre-order wapens in BF1, maar wanneer je BF1 speelt op je PS5, heb je plots geen toegang meer tot die wapens? Juist 🙂 . Ik speel al een tijdje op ps5 en heb geprobeerd dit probleem zelf op te lossen maar er ontstaat een probleem met de bijbehorende bundel die gedownload moet worden. Deze kan niet gedownload worden door een item dat zich bevindt op BFV. Ik had al een aantal keer contact opgenomen maar daar kwam destijds niks uit. Gisteren heb ik het nogmaals geprobeerd en heeft hij me geadviseerd hier een bericht te plaatsen.
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@EngeBamiBlok, heel apart. Wij kunnen helaas niet echt helpen bij PS download problemen, aangezien wij niet die systemen beheren. Heb je PS zelf al eens geprobeerd te contacteren? Nee, dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik zal dat doen. Bedankt voor je hulp 🙂
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@EngeBamiBlok, succes!
About Battlefield Franchise Discussie
Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.768 PostsLatest Activity: 8 hours ago
Recent Discussions
- 2 months ago