Forum Discussion
Hey @lrk1964,
Ryzen 7, 2060 TI, 32GB ram, prima PC dit! Ik zit er ook al een tijdje aan te denken om er zelf een te bouwen, maar dit is er helaas nooit van gekomen aangezien een laptop voor mij veel handiger is (reis veel).
Ik ben blij om te horen dat er nog mensen met een joystick spelen, ik weet nog wel dat ik 20 jaar terug altijd met een joystick speelde en het was geniaal :D MEt een snelle Google Search kwam ik dit filmpje tegen waarin je kunt zien dat iemand met dezelfde joystick speelt.
We hebben hier een topic met enkele tips over hoe je ervoor kunt zorgen dat het werkt:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654489415041204/
Er zijn ook third party programma's die je kunt gebruiken om een controller aan te sluiten, mogelijk dat deze ook werken met BF3. Op deze manier wordt de input gezien als een knop op jouw toetsenboard waardoor je alleen de keys hoeft te binden in het andere programma. Dit is natuurlijk een oplossing vanuit de community en geen officiele oplossing, maar mogelijk dat het voor jou werkt.
Wees natuurlijk voorzichtig met het downloaden van programma's via het internet.
Daarnaast heb ik ook nog een bonus voor je, een van onze community-leden op BFV heeft een tutorial gemaakt met goede tips over hoe je een betere piloot kunt worden, misschien dat dit ook helpt in BF3?
Laat even weten hoe het afloopt!
(deel 3 van 3)
8. FINAL WORDS - ter leering en vermaek - ook voor DICE:
Via een Reddit post en de RealmWare BF3 Setting editor (en wat uren tweaken) heb ik geheel nu werkend gekregen:
- https://www.reddit.com/r/battlefield3/comments/qas3c/personal_opinions_on_the_bestworst_type_of_jet/
Jets en Helikopters vliegen nu "manageble" en ik heb zelfs het hoveren van de F35 under the belt.
Nu alleen nog heeeel veel oefenen om de BF3 flight_models te snappen en goed leren aanvoelen. want das toch "een tikkie anders" dan ik gewend ben na 30+ jaren MSFS en Falcon op "real-world" settings. Maar ja, practice makes perfect en ik heb al meer dan genoeg Jet / Helikopter inspiratie materiaal gevonden online :-)
Wat me echter wel massaal gefrustreerd heeft is dit;
1. GEBREK AAN GOED DUIDELIJK - VANAF ABSOLUTE 0 - MANUAL MATERIAAL VANUIT EA / DICE ZELF:
Ze produceren een (een kickass) game, gooien het over de muur en de community moet het zelf maar weer uitzoeken.
Belachelijk voor de commerciele prijs die men ervoor mag betalen. Punt ter verbetering zou ik zeggen...
2. BF3 INTERNE MENU / ONDUIDELIJKE KEYBINDINGS ENTRIES:
Ik heb een paar uur nodig gehad (bf3 intern / realmware) om te leren begrijpen, welk keybinding nu exact matcht met welke bf3 interne_functionaliteit.
Mede ook omdat niet alles overal eenduidig terugkomt.
VOORBEELD:
A - Het REMMEN in een grond-voertuig is gekoppeld aan AIRBRAKE in een JET.. waanzin!
Waarom niet gewoon alles appart beschikbaar overal?
B - Dubbele, gelijkgenaamde [Throttle Down] onder JET keybindings
Maar nergens een uitleg welke nu wat exact doet...
3. REALMWARE BF3 SETTING EDITOR LAAT WEL HIDDEN?! KEYBINDINGS EN OOK FIXES ZIEN:
Voorbeelden:
[RealmWare BF3 Settings editor],[tab - keybindings],[tab - jet]
4 entries throttle up / lightbrake / heavy brake / hoveren
[RealmWare BF3 Settings editor],[tab - Fixes], [Jetbreak fix]
Realmware geeft wel fatsoenlijk uitleg wat nu precies wat wel/niet doet.
[RealmWare BF3 Settings editor],[tab - keybindings],[tab - MAW]
Dit is niet in te stellen binnen BF3, belachelijk.
[RealmWare BF3 Settings editor],[tab - Fixes], [Freelook fix]
[RealmWare BF3 Settings editor],[tab - Fixes], [Inverted Look and Flight fix]
[RealmWare BF3 Settings editor],[tab - Fixes], [MAV Controls fix]
Hiervan werd ik gewoon stil... Allemaal Known BF3 issues, waarvoor iemand:
- Zelf (weer dagen) het Internet moet afzoeken.
- Een extern 3rd party programma nodig is om ze uberhaupt in te kunnen stellen en/of toegangelijk te maken.
Dit had - mijn inziens - gewoon door DICE via een officiele BF3 patch / upgrade geintegreerd moeten worden in het spel zelf.
Hopelijk word dit opgelost in de huidige en/of future Battlefield releases.
Oke - enough for the ranting / feedback. I got a BF3 plane to catch
VRAAG: Laat je nog weten van het DICE BFx developerteam van mijn sugessties vind?
Ik ben wel benieuwd hoe zij er zelf tegen aankijken en wat ze gaan verbeteren.
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 6 days ago
This account is invalid
Solved14 days ago- 22 days ago
- 27 days ago