Forum Discussion
VRAAG aan deletede moderator (op vrijdag 05-06-2020, rond 12:00) alhier
- Waarom is deel 1 van mijn reply hier weggehaald ?
- Wat is de exacte reden waarom dit is gebeurd ?
- Wat heb ik daarin fout gedaan ?
- Hoe kan het de volgende keer beter ?
Hey @lrk1964,
Ik dacht dat ik hier al op gereageerd had, maar mijn bericht kan ik ook niet meer terugvinden.
Maar goed, het bericht is niet verwijderd, deze kwam terecht in de spamfilter en is al teruggezet 🙂
Over een PC bouwen, ik heb een setup in gedachten maar ik weet nog niet zeker of ik ermee door ga, momenteel niet veel ruimte voor een PC en ik spaar voor andere dingen, maar bedankt voor de link, ze zijn enorm nuttig!
Over jouw vraag over de jet/F35 en de afterburner/airbrake, dat moet gewoon werken op de PC. Mijn collega heeft dit net getest en hij kon ze probleemloos gebruiken.
De Realmware software is niet van ons, dus daar kan ik helaas geen ondersteuning op geven.
Je kunt de keybindings ook handmatig toevoegen door bijvoorbeeld jouw .ini bestand aan te passen, je vind deze hier:
- 6 years ago
Hallo Jason
1. "Ik dacht dat ik hier al op gereageerd had, maar mijn bericht kan ik ook niet meer terugvinden."
Mooi om te weten dat ik niet de enige was, waarvan berichten tijdelijk verdwenen.2. "Maar bedankt voor de link, ze zijn enorm nuttig!"
Geen dank graag gedaan, Ik hoop dat je er ooit iets aan gaat hebben.3. "Over jouw vraag over de jet/F35 en de afterburner/airbrake,"
Het werkt inmiddels perfect,d ankzij RealmWare editor + 3rd party tutorials4. "Handmatig BF3 ini.files editen"
Now you are talking my language :-) Bedankt voor deze tip.5. "Feedback doorgeven"
Bedankt, want dit kan ook toekomstige "Battlefield Vx" en andere EA / DICE games drastig ten goede komen.
Ik ben benieuwd naar hun reply op mijn suggesties.
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 6 days ago
This account is invalid
Solved14 days ago- 22 days ago
- 27 days ago