Forum Discussion
Hoi EA_Leeuw,
Ja, inderdaad. De volledige foutmelding is:
your game failed to launch. An error on our end caused your launch to fail. Try again a little later.
Heb je het al eens via een andere webbrowser geprobeerd?
Ik weet bijvoorbeeld dat Chrome some voor problemen kan zorgen helaas.
- 2 years ago
Hoi EA Leeuw,
ik gebruik idd chrome. Ik ga nu een andere browser uitproberen. Zou tof zijn als dit het probleem oplost. Mocht dat zo zijn dan laat ik het je natuurlijk weten. Is het ook verstandig om de EA app en de games nieuw te downloaden wanneer ik de nieuwe browser ga gebruiken? Bedankt in ieder geval voor de tip!
- 2 years ago
Hoi EA Leeuw,
ik heb inmiddels een andere browser geprobeerd, microsoft edge, maar helaas nog steeds dezelfde error. Ik ga je nu alle info geven die misschien relevant kan zijn. Ik gebruik windows 11. Eerst origin maar ik kreeg een pop-up om toch maar liever de EA app te gaan gebruiken want origin gaat binnenkort stoppen. dus overgestapt naar de EA app. Mijn games stonden er al direct in. dat zijn: bf2 (die wordt niet meer ondersteunt door EA maar ik speel hem nog bijna dagelijks via BF2hub), bf3, bf4, bf1 en bfV. bf4 en bf1 werken prima. bfV heb ik nog niet geprobeerd maar ik denk dat die wel doet. Het probleem zit 'm in bf3. Als ik in de EA app het spel open door op play te drukken kom ik in de battlelog terecht. Dan zoek ik een multiplayer server en dan klik ik om die te gaan joinen. Dan zie ik onder in het scherm een blauwe balk waarin staat dat ik de server binnen ga en dat het spel gaat laden. En dat gaat maar door. Ik krijg in de battlelog geen error. Als ik dan de EA app weer aanklik zie ik een pop-up met de error: Your game failed to launch. An error on our end caused your launch to fail. Try again a little later. Dan ga ik weer terug naar de battlelog van bf3. Die sluit ik dan en die open ik opnieuw. Als ik dan opnieuw een server zoek en die wil joinen komt er onder in de battlelog een rode balk met een error: you are allready running another battlelog game, please exit this game first. Boven in de battlelog kan je ook switch naae een andere game. Als ik dan zeg maar naar bf4 ga en dan daar een multiplayer game wil joinen krijg ik ook dezelfde rode balk met de error en de mededeling dat ik al in een battlelog game zit die ik eerst moet sluiten. Maar dat sluiten lukt ook niet. Niet vanuit de blauwe balk en ook niet vanuit de rode balk. De enige mogelijkheid die ik heb is dan de EA app helemaal afsluiten en weer opnieuw opstarten. Dit is zeg maar mijn probleem gedetailleerd. Misschien kan je er iets mee. Alvast bedankt voor de moeite.
- EA_Leeuw2 years agoCommunity ManagerHey @fctwente42,
Edge is ook gebaseerd op Chrome, eigenlijk zijn dat bijna dezelfde browsers.
Misschien kun je een browser zoals Firefox proberen?
Buiten dat is het helaas erg lastig om uit je bericht de mogelijke benodigde informatie te halen. Misschien kun je beter een DxDiag delen: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/.- 2 years ago
Hoi EA Leeuw,
Ik had firefox al geprobeerd. Ik had het alleen vergeten te vertellen. Maar ook met firefox houd ik die error in bf3 de hele tijd. Ik was een paar dagen geleden zo flauw ervan dat ik op het idee kwam om bf3 opnieuw te kopen. Zo gezegd zo gedaan. Ik heb ongeveer 35 euro betaald voor een nieuwe bf3. Ik heb die game gedownload en geïnstalleerd. Ik was als een kind zo blij dat ik kon spelen maar helaas was de vreugde van korte duur. Ik kon bij 2 of 3 servers inloggen maar werd gekicked om een punkbuster probleem. Dat heb ik verholpen door ff pb opnieuw te draaien en dat werkte prima. Toen ik later die dag weer wilde spelen kreeg ik weer die foutmelding. En sindsdien blijft die foutmelding komen dus ik ben weer terug bij af. Ik heb dxdiag gedaan en ik stuur het mee met deze boodschap. Misschien kan je er iets mee.
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 17 days ago
- 2 months ago