Forum Discussion

amadgrizzlybear's avatar
2 years ago

BF3 werkt niet

Hoi

Ik heb helaas het probleem dat battlefield 3 bij mij niet werkt, als ik vanuit de EA app op ''Play'' druk verwijst hij me door naar battlelog maar vervolgens als ik op ''Play Campaign'' of ''Quick Match'' of een server klik om te spelen gaat hij laden en zegt hij vervolgens dat BF3 niet geactiveerd kan worden en ik een productsleutel in moet voeren, daar klik ik dan op en dan zegt hij steeds ''Helaas, er is een fout opgetreden'' maar als ik vervolgens op ''Opnieuw'' klik zegt hij dat mijn computer offline is en dat ik verbinding moet maken met het internet terwijl ik een zeer stabiele verbinding heb en ook nog op kabel.

Ik gebruik de Firefox browser en heb een productsleutel gevonden voor mijn spel in de EA app maar krijg dus niet de kans deze in te voeren of verder te komen in het menu.

Heel graag zie ik hier een antwoord en oplossing voor omdat ik graag weer een keer wil spelen. Ik heb door meerdere posts heen gescrolld maar niet dezelfde problemen gevonden.

Bedankt voor het lezen!

No RepliesBe the first to reply

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.754 PostsLatest Activity: 4 months ago