Forum Discussion

lrk1964's avatar
6 years ago
Solved

BF4 - Premium Edition - PC - (DVD) - Waar is dit nog te koop?

Vraag aan de EA Benelux Sales Division:

1. Waar en/hoe kan ik "BF4 - Premium - PC" (DVD version) geheel brand-nieuw kopen?

Ik wil geen 2e hands versie i.v.m. problemen die optreden doordat de bijbehorende licentie-codes al eerder zijn.

6 Replies

• lrk1964's avatar
    lrk1964
    5 years ago
    @EA_Jason - Bedankt voor je reply Jason.
    Ik heb inmiddels - in de tussentijd - stad en (neder)land afgebeld binnen en buiten het door EA-voorgestelde winkel_lijstje - maar helaas blijf ik op een betonnen muur lopen op zoek naar een fysieke en niet-gebruikte DVD-kopie van Battlefield 4 :-}
  • EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    5 years ago

Helaas kan ik ook niet voor je kijken of we intern nog ergens een kopie hebben liggen, ivm de huidige maatregelen.

Is de DVD met gebruikte code halen en dan via Origin BF4+Premium halen geen optie? @lrk1964 

Ik zal eens aan mijn collega's vragen of ze wat hebben liggen. 

• lrk1964's avatar
    lrk1964
    5 years ago

"Helaas kan ik ook niet voor je kijken of we intern nog ergens een kopie hebben liggen, ivm de huidige maatregelen."
    Welke maatregelen heb je het over? Je kunt geen corona-virus krijgen van een dooie DVD toch?

"Is de DVD met gebruikte code halen en dan via Origin BF4+Premium halen geen optie? @lrk1964 "
    Waar kan ik een gebruikte BF4 DVD kopen? Ik heb 'm zelf nog niet gevonden.

"Ik zal eens aan mijn collega's vragen of ze wat hebben liggen."
    Ik ben beniewd, zo mooi wezen om mijn BFx verzameling compleet te krijgen :-) 

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    5 years ago

Ik woon in Ierland, waar de maatregelen iets anders zijn dan in Nederland. 

Ik heb ook even online gekeken naar een gebruikte kopie, maar deze kon ik ook helaas niet vinden. 

Goede collectie, maar waar is BFV?

• lrk1964's avatar
    lrk1964
    5 years ago

A - "Ik woon in Ierland, waar de maatregelen iets anders zijn dan in Nederland."
    Lucky you :-) Hang in there zou ik zeggen. en vooral Breath In, Breath out ,Repeat.

B - "Ik heb ook even online gekeken naar een gebruikte kopie, maar deze kon ik ook helaas niet vinden."
    Snap je nu (ook) waar ik ook tegen aan loop al een paar maanden ?

C - "Goede collectie, maar waar is BFV?"
    Ik ben ergens in 2014 begonnen met BF3 ("my first DICE BFx love") en wil ooit wel verder met BF4
    omdat in BF3 en BF4 realistische - en moderne wapens worden gebruikt.

Ik moet toegeven dat BFV en BF1 er grafisch wel mooi uit zien.
    Echter heb ik niet zoveel met BF5, BF1, WOI, WOII war-theater gebeuren.

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 4 days ago