Forum Discussion

BanthaStrider54's avatar
3 months ago

BF4 metro 2014 Gone ?

Op 7 november 2024 BF4 Metro 2014 in de avond gespeeld, vandaag ook even geprobeerd, maar kan het niet niet starten. Geen enkele server voor Metro 2014 start nog.

Melding: Server heeft niet de juiste inhoud, alle server voor Metro 2014 dus. Bezit alle DLC's

[Moved to Battlefield NL - EA_Barry]

8 Replies

• Hallo,

Mis ik ineens meer dan 3700 uren gameplay !!!!!!!!

Staat nu ineens: 868,34 uur !

Speel al sinds 2014 !

waar ligt de fout nu ?

• BanthaStrider54's avatar
    BanthaStrider54
    3 months ago

Nog even een screenshot:

dit zijn de servers, zoals je ziet kun je niet meer spelen, krijg dan dit beeld, zie screenshot

Komt niet goed zo. vanmorgen, tegen 09:00, alles inclusief de dlc's opnieuw gedownload

Kan nergens een antwoord vinden dat Metro 2014 niet meer te spelen is op de pc

• Alleen Metro 2014, wapens heb ik allemaal nog, wel een bericht gelezen dat Metro 2014 niet meer voor de PS3 en geloof ik ook de Xbox oudere versies niet meer toegangkelijk is. Heb zelf de pc versie.

Zie screenshot:

• The Simpsons: Tapped Out - October 31 (Delisted)/January 24, 2025 (Shutdown)
    • FIFA 22 - November 4
    • Battlefield 3 - November 7
    • Battlefield 4 (PS3/Xbox 360) - November 7
    • Battlefield: Hardline (PS3/Xbox 360) - November 7
    • NBA Live 18 - November 7
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 months ago
    @BanthaStrider54,

Ik weet dat er momenteel eemn probleem is met de DLC wapens en maps, en ik wil gewoon zeker zijn dat dit hetzelfde probleem is. Heb je alleen problemen met Operation Métro? Werkt alle andere mappen perfect, en je kan verder al je wapens gewoon gebruiken?
  • BF4 standaard editie, later alle dlc's gekocht.

Sinds vandaag niet meer mogelijk om in de servers te komen, alle andere mappen wel.

• Played BF 4 metro 2014 on seven  november 2024, i wanted to play it today but no results ? No servers anymore ?

Can't find an answer about this. Did i miss something ? I have all DLC's

Does it mean BF4 metro 2014 is gone forever ?

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.754 PostsLatest Activity: 4 days ago