Forum Discussion
Wat ik probeer te achterhalen is of de battlelog link die ik je hierboven postte de statistieken heeft die je verwachtte van 9 maanden geleden of dat dit puur de statistieken zijn van wat je de vorige dagen gespeeld hebt? Want wat op dat profiel staat is wat de server van dit account heeft.
- EA_Neil
@EA_Neil ,
dit zijn de statistieken van de vorige dagen.
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@kiloor4770,
Als dit allemaal van de vorige dagen is dan ben ik bang dat er verder geen statistieken op onze servers voor dit account beschikbaar zijn en het toch mogelijk ergens anders was of via een ander platform dan Origin? Wat je op Battlelog op het moment kunt zien, de 20 uren speeltijd, is wat we van je hebben. Voornamelijk met de support role. De rest zou inderdaad nog default zijn.
- EA_Neil - 5 years ago
@EA_Neil ,
dus inkort moet ik weer van begin beginnen. toch nog bedankt voor jullie hulp
groetjes kiloor4770
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@kiloor4770,
Ik heb een collega gevraagd en zover wij kunnen zien was je rank 32-34 toen je stopte met spelen en heb je jezelf sinds naar een hogere rank gebracht. Als je inderdaad boven de rank 60 was dan hebben wij het vermoeden dat dit niet op dit account of onder een ander platform was.Uiteraard is dit alleen wat wij kunnen zien en is het helaas niet mogelijk voor ons de voortgang aan te passen maar om het toch even recht te zetten, deze voortgang staat online en zal niet te wissen zijn door te wisselen tussen computers dus mijn excuses voor deze misinfomatie vanuit de chat.
- EA_Neil
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 4 days ago
This account is invalid
Solved12 days ago- 20 days ago
- 25 days ago