Forum Discussion

INSIDER_NL's avatar
INSIDER_NL
Seasoned Ace
3 years ago
Solved

Boost server is dat toegestaan en wat als je daar toch op speelt.

Even een algemene vraag, ik lees steeds meer over boost (farm) servers in portaal over munitie servers en het vliegen met een chopper in rondjes en zo je scores opkrikken en natuurlijk sneller rangen omhoog gaan. Afgezien of het eigenlijk wel of niet leuk spelen is (wie hou je nu voor de gek). Maar is het eigenlijk toegestaan door EA en wat als het niet is toegestaan en je doet het toch kunnen er dan straffen of consequentie ten gevolge hebben??

• @EA_Leeuw Ja dat klopt het is nu niet de manier om van je spel te genieten. Ik heb al eens gejoint op zo'n server zonder het echt in de gaten te hebben. maar kun je dan door EA geband worden voor het joinen dus niet als je de server hebt gemaakt of heb opgezet??
    groet Marcel

3 Replies

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    Hey @INSIDER_NL,

Hmm, ja dit is altijd een heel lastig topic. Ik ben er persoonlijk inderdaad mee bekend dat er helaas zulke servers zijn, die het eigenlijk een beetje voor de rest verpesten.

Boosten valt, naar mijn weten, inderdaad een beetje onder het kopje 'vals spelen'. Dus er kunnen inderdaad gevolgen zijn voor de personen die deze servers aanmaken.

Voor nu raad ik mensen altijd aan om dit soort servers te rapporteren, als het goed is is daar een optie voor.
  • INSIDER_NL's avatar
    INSIDER_NL
    Seasoned Ace
    3 years ago
    @EA_Leeuw Ja dat klopt het is nu niet de manier om van je spel te genieten. Ik heb al eens gejoint op zo'n server zonder het echt in de gaten te hebben. maar kun je dan door EA geband worden voor het joinen dus niet als je de server hebt gemaakt of heb opgezet??
    groet Marcel
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    @INSIDER_NL, tja... dat is een moeilijke vraag waar ik eigenlijk geen antwoord op kan geven. Het enigste wat ik zou kunnen aanraden is; denk je dat het tegen de regeltjes is, doe het dan niet. 😉

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.754 PostsLatest Activity: 24 days ago