Forum Discussion
- 5 years ago
Toch ook even hier een update.
Vanuit EA word met dit onderwerp geadviseerd om met support contact op te nemen. Het is nog steeds gaande alleen op mindere schaal.
Zelf zou ik eerst proberen om practice vs players te spelen - dit om unlock te triggeren. Speel tot je wapen of assault class levelt. Ben je al geleveld kun je eventueel een ander wapen levelen.
Vanuit EA Support hoor je soms berichten dat ze niet kunnen helpen, vooral combat roles.
Probeer een andere agent. Het is vervelend maar wel wat de berichten zijn.
https://help.ea.com/en/contact-us is de link voor support.
- 5 years ago
Ik heb sinds de 6.2 update ook dit probleem voor. Gisteren de M1907SF naar rank tien gebracht en ik krijg mijn assigment niet om de gold skin te unlocken. Bij level negen ook geen blue skin gekregen.
Met een vriend van mij hetzelfde probleem, hij koopt vorig weekend de game in promo. Is level vier met assault en de gewerh 43 unlocked niet bij rank één.
Ik ga straks is met de helpdesk bellen van EA maar ik verwacht niet al te veel van oplossing. Ik vrees dat dit een deïnstall gaat worden en dat ik COD moet beginnen spelen. Echt een kleine schande dat dit moet voorvallen bij een game van meer dan een jaar oud.
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 24 days ago