Forum Discussion
flyinghorse101
6 years agoSeasoned Ace
@EA_Jason Kwam dit deze week tegen op de en-us. Erg handig en laat ook zien dat zaken serieus genomen worden.
Off topic: Wellicht dat er ook gekeken kan worden naar de topics die momenteel open staan zonder reactie. Automatisch sluiten / archiveren?Het opschonen van dubbele topics. (Verhuizen naar bestaande threads) Houd het allemaal overzichtelijker.
Off topic: Wellicht dat er ook gekeken kan worden naar de topics die momenteel open staan zonder reactie. Automatisch sluiten / archiveren?Het opschonen van dubbele topics. (Verhuizen naar bestaande threads) Houd het allemaal overzichtelijker.
- EA_Jason6 years ago
EA SPORTS FC™ Team
@flyinghorse101 Ben ermee bezig, probleem is alleen dat ik maar 1 persoon ben en ook nog het Engelse FIFA Mobile forum heb 😉
Mocht je wat topics tegenkomen die wat liefde nodig hebben, dan is er altijd nog de optie om berichten te rapporteren of om mij te taggen.- flyinghorse1016 years agoSeasoned Ace
Dank je wel. Met de nieuwste patch is het denk ik ook wat drukker dan normaal. Het brengt heel wat te weeg.
(back on topic hier)
About Battlefield Franchise Discussie
Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.767 PostsLatest Activity: 2 days ago
Recent Discussions
- 2 months ago