4 years ago
Controls not responding.
Sometimes some button inputs don't work. I can walk, aim and shoot but i can't sprint, prone, exit a vehicle, select a weapon because the game doesn't react to my inputs. This is an absolute game-breaking bug.
Sometimes some button inputs don't work. I can walk, aim and shoot but i can't sprint, prone, exit a vehicle, select a weapon because the game doesn't react to my inputs. This is an absolute game-breaking bug.
Dat bedoel ik ook, enkele toetsen op mijn muis en toetsenbord reageren soms helemaal niet. En dan ga ik uit het spel en er terug in en dan soms gaan ze ineens wel terug. Zo stap ik soms in een voertuig met G. Even later wil ik eruit en druk op G en het spel reageert er niet op terwijl ik wel kan blijven rondkijken en schieten. Ik moet dan blijven zitten tot het voertuig vernield wordt.
Ik heb sinds enkele weken een nieuwe computer. Op mijn vorige computer had ik Logitech G-hub voor mijn muis en daar had ik num-pad toetsen van het toetsenbord aangewezen voor de knoppen op mijn muis. Ik doe dat omdat sommige games niet alle muisknoppen herkennen. Door er toetsenbord knoppen aan toe te wijzen omzeil ik dat probleem.
Op mijn nieuwe computer is G-hub niet geïnstalleerd maar de instellingen zijn wel behouden, de muisknoppen zijn nog steeds toegewezen aan de num-pad toetsen van het toetsenbord. Voor het toetsenbord zelf heb ik nooit software gebruikt.
Dus momenteel is er helemaal geen software geïnstalleerd voor de muis en het toetsenbord.