Forum Discussion

GewoonDaan666's avatar
3 years ago
Solved

Crash problemen Battlefield 5

Als ik mijn game opstart en ik ik wil een een potje gaan crashed mijn game heel de tijd. Dit gebeurd iedere keer als ik in een potje ga. Ik heb al verschillende oplossingen geprobeerd en het werkt nog steeds niet: drivers geüpdate de game als administrator starten. Kunt iemand mij hier mee helpen? Het gaat over Battlefield 5.

• Hey @GewoonDaan666,

Dat is vervelend inderdaad. Moet natuurlijk niet gebeuren.

Even een paar vraagjes;
    - Op welk platform speel je? Ik vermoed dat dit PC is, klopt dit?

- Als je op PC speelt, hoe speel je het spel precies? Heb je het aangeschaft via Origin/EA app of Steam?

- Heeft het eerst wel gewerkt zonder problemen?

- Kun je jezelf iets herinneren wat er misschien in de tussentijd is gebeurd met je PC?

6 Replies

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    Hey @GewoonDaan666,

Dat is vervelend inderdaad. Moet natuurlijk niet gebeuren.

Even een paar vraagjes;
    - Op welk platform speel je? Ik vermoed dat dit PC is, klopt dit?

- Als je op PC speelt, hoe speel je het spel precies? Heb je het aangeschaft via Origin/EA app of Steam?

- Heeft het eerst wel gewerkt zonder problemen?

- Kun je jezelf iets herinneren wat er misschien in de tussentijd is gebeurd met je PC?
  • He, ja ik speel op pc, het is 1 dag een keer goed geweest zonder problemen, ik heb het spel via game pass gedownload op ea (niet op origins).

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    3 years ago
    @GewoonDaan666, dankjewel voor de info.

Krijg je ook een foutmelding als je spel crasht? En crasht het spel gewoon naar bureaublad, waarna het automatisch wordt afgesloten?
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    3 years ago
    Hey @GewoonDaan666,

Dit is een forum, géén 1 op 1 klantenservice. Vandaar dat het normaal is dat je niet zo 1.2.3 een antwoord krijgt op een post.

Heb je al eens in de Windows Event Viewer gekeken wat er wordt gerapporteerd als error als het spel crasht?

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.754 PostsLatest Activity: 24 days ago