Forum Discussion
Hey @pl_lssyslayer69,
Het weekend zat er tussen. 🙂 Vandaar dat de reactie wat later komt.
De cross-gen bundles zijn (wat ik heb kunnen vinden) alleen maar digitaal te verkrijgen. Er zijn 4 edities van het spel:
- De Standaard Editie voor PS4 of Xbox One (dus los voor elk, die zijn fysiek apart ook te koop)
- De Standaard Editie met cross-gen bundle (die is alleen maar digitaal te koop)
- De Gold Editie met cross-gen bundle (die is alleen maar digitaal te koop)
- De Ultimate Editie met cross-gen bundle (die is alleen maar digitaal te koop)
Hopelijk heb je wat aan deze informatie.
Zie ook: https://www.ea.com/games/battlefield/battlefield-2042/buy
Jij zegt dat je de fysieke standaard editie hebt gehaald voor PS5 (die kwam in een steelbook) en daarna digitaal een upgrade via je console naar de Ultimate Editie hebt gedaan en dat daar toen niet de PS4 optie bij zat, terwijl dit volgens jou wel staat beschreven bij de upgrade? Zeg ik dit zo goed?
- 4 years ago
Hey Leeuw!
Ah vandaar de latere reactie. geeft niks!
Jij zegt dat je de fysieke standaard editie hebt gehaald voor PS5 (die kwam in een steelbook) en daarna digitaal een upgrade via je console naar de Ultimate Editie hebt gedaan en dat daar toen niet de PS4 optie bij zat, terwijl dit volgens jou wel staat beschreven bij de upgrade? Zeg ik dit zo goed?
dit is correct, hij staat wel beschreven, maar ik kan enkel de ps5 versie downloaden, of de ps4 open beta ( als ik op het homescherm van de PS5 op de "3 puntjes" naast de game ga staan en op "selecteer versie" klik.
Ik ging er van uit dat ik ná de upgrade naar de ultimate edition óók de ps4 versie op mn ps5 kon downloaden.
Anders had ik net zo goed de DISC versie voor de ps4 kunnen kopen, en dáár die ultimate upgrade "tegenaan gooien" dan had het wel gewerkt.
Mocht het nou allemaal tóch niet kunnen om de een of andere ( flauwe drm ) reden.
Kán ik dan wél de digitale ps5 versie van het spel kopen, en gebruik maken van mn ultimate upgrade? of "zit die vast" aan mn disc versie?
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
@pl_lssyslayer69, hmm apart. Heb je misschien toevallig een screenshot van wat er bij de Ultimate Edition upgrade stond?- 4 years ago
Aldaar het op de PS5 is heb ik geen screenshot voor handen.
Ik zal vandaag een paar foto's maken en die posten, Dank dat je mee denkt!
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 4 days ago
This account is invalid
Solved12 days ago- 19 days ago
- 25 days ago