Forum Discussion

Anonymous's avatar
Anonymous
8 years ago
Solved

DLC downloaden

Hallo EA,

Ik ben nu al vanaf 5 september al bezig de laatste DLC proberen te downloaden, ik heb de

premium pass maar kan nog steeds In The Name Of The Tsar niet vinden in de download sectie.

Ik heb al elke dag de licenties ververst en nog lukt het me niet. 

Help alsjeblieft

mvg Andre Klooster [edit: email address removed] AKM--74 op PS4

Bewerkt door EA_Jason: Bericht verplaatst naar de juiste afdeling en een titel aangemaakt.

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    8 years ago

Deze melding krijg je te zien wanneer je de Premium niet hebt geïnstalleerd. In de Store staat er inderdaad "Owned", maar dit betekend niet dat hij gedownload en geïnstalleerd is.

Probeer de Premium Pass opnieuw te downloaden en te installeren.

19 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    7 years ago

Je kun naar de Premium Pass zoeken in de PlayStation Store, of ga naar BF1 in de Store en via Add-Ons kan je de Pass downloaden. 

• Anonymous's avatar
    Anonymous
    7 years ago
    Hi,

Ik heb premium aangeschaft geïnstalleerd en al. Deze doet het helaas niet. Spel al opnieuw geïnstalleerd. Dit werkt niet. Als ik een map wil spelen uit premium geeft spel aan dat ik premium moet hebben. Licenties al meerdere keren vernieuwd. Doet het nog steeds niet

Achtergrond:
    Speel via cd op ps4.

Hopelijk kan iemand helpen!
  • EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    7 years ago

Hi @abc1137278876,

Heb je ook de bovenstaande stappen geprobeerd, Premium opnieuw downloaden en installeren?

Je kunt ook proberen om de Licenties op de PS4 te herstellen, dit helpt vaak met dit soort problemen. 

• Anonymous's avatar
    Anonymous
    7 years ago
    Hi,

Bedankt maar ik heb alles al geprobeerd opnieuw te installeren.

Volledige spel inclusief de addons eraf en opnieuw installeren.

Niks werkt
  • Anonymous's avatar
    Anonymous
    7 years ago
    Ja allemaal al gedaan.
  • EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    7 years ago

Weet je toevallig van welke regio de BF1 CD is?

Je kunt dit zien aan de hand van de code op de disc, zoals bijvoorbeeld CUSA-02387

• Anonymous's avatar
    Anonymous
    7 years ago
    Mhhh deze komt volgens mij uit de usa.......
  • EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    7 years ago

Dan kan dat het probleem zijn, disc uit een andere regio dan Store waarvan je de Premium download.

Mogelijk kan PlayStation je daarbij helpen, regio veranderen (weet niet of dit mogelijk is aangezien ik dit nooit zelf heb kunnen doen) of misschien een refund van de Premium zodat je de premium van de juiste Store kunt kopen. 

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.754 PostsLatest Activity: 4 days ago