Forum Discussion
11 Replies
- EA_Leeuw5 years ago
Community Manager
Hey @PleasureProbe,
Dankjewel voor je bezoekje aan het forum & vervelend om te horen dat je problemen het met de Early Access van BF2042.
Op welk platform heb je het spel aangeschaft? Console, PC? (Origin/Steam?) Ik heb het gekocht op Steam
- EA_Leeuw5 years ago
Community Manager
@PleasureProbe, oké en kun je een foto posten van wat je te zien krijgt? Dit is het enige wat ik te zien krijg op Steam.
- EA_Leeuw5 years ago
Community Manager
@PleasureProbe, apart! Weet je zeker dat je de Gold Editie hebt pre-ordered? En wanneer heb je dit precies gedaan? Ik weet zeker dat ik de Gold edition heb ja, en ik heb het gister avond gekocht voor 12 uur savonds. Maar het zou wel heel appart zijn als nu geen toegang meer krijgt terwijl je wel de Gold edition koopt.
Oke ik heb nu na alles opnieuw opstarten eindelijk toegang tot de early access. Maar wanneer ik de game speel runned mijn gpu op 84+ graden op de laagste settings mogelijk. Ik heb een rx5700 xt en hij is underclocked en undervolted en heb geen problemen met andere games ermee. Is deze game gewoon een complete mislukking of mis ik iets in de settings?
- EA_Leeuw5 years ago
Community Manager
@PleasureProbe, ik zou het fijn vinden als je een beetje kunt letten op je taalgebruik.
Fijn om te horen dat je het kunt spelen nu.
Met betrekking tot je GPU: helaas weet ik niet waarom je GPU zo'n hoge temperaturen bereikt tijdens het spelen. Zou je misschien een DxDiag kunnen posten?
https://help.ea.com/en/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/ Op welke taal gebruik moet ik letten? Of is een punt maken van dat de game een shitshow is opeens slecht taal gebruik, want dan zou je wel heel erg zielig zijn. En je kan overal online vinden dat duizenden mensen aan het klagen zijn over hoe slecht de game werkt, dat ze geen toegang hebben met Gold of dat de game crashed of vastloopt.
- EA_Leeuw5 years ago
Community Manager
@PleasureProbe, vervelend om te horen dat je zoveel problemen hebt.
Het klagen over dat het een "shitshow" of een "complete mislukking" is heeft niks te maken met een punt proberen te maken. Ik vraag je om alsjeblieft op je taalgebruik te letten op het forum. Anders zijn we helaas niet in staat om je te helpen. Feedback wordt zeer gewaardeerd, maar dan wel constructief.
Om je eventueel verder proberen te helpen zou ik graag je DxDiag willen zien.
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 4 days ago
This account is invalid
Solved12 days ago- 20 days ago
- 25 days ago