Forum Discussion

Squirrel194's avatar
5 years ago
Solved

Early Access not working

Ok so my friend gifted me the Battlefield 2042 Gold Edition. I launched the new preload for the early access but it says i need to pre order the game or be an EA subscriber.

• @EA_LeeuwBedankt voor je hulp. Ik ga vragen aan bol.com of zij mij verder kunnen helpen. Fijne dag!

8 Replies

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    5 years ago
    Hey @Squirrel194,

Dankjewel voor je bezoekje aan het Nederlandstalige forum!

Dit is geen fout! Het is namelijk zo dat de Early Access van de Beta nog niet beschikbaar is. De servers gaan pas morgen open. 🙂

Veel plezier alvast!
  • @EA_Leeuw  Ik heb op mijn PS5 eerst de open beta gedownload en daarna pas mijn unieke DLC code ingevoerd. Nu geeft hij als foutmelding aan dat ik geen toegang zou hebben tot early access open beta van 6 t/m 7 oktober. Kan iemand mij hier mee helpen?

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    5 years ago
    Hey @mitchelkor,

Dankjewel voor je berichtje!

Dus je zegt een Early Access code to hebben ingevoerd voor je PS5, maar je hebt nog steeds geen toegang, klopt dit?
  • @EA_LeeuwJa dat klopt, ik heb de unieke code ingevoerd nadat ik de game heb gedownload. Als ik de game opstart geeft hij aan dat ik geen toegang heb tot de early acces.. ik ben bang dat ik de installatie in de verkeerde volgorde gedaan heb. Als ik de code opnieuw invoer geeft hij aan al gebruikt te zijn. Is hier een oplossing voor? Ik hoor het graag,

• @EA_LeeuwNee ik heb geen actief EA play Abbonement, echter heb ik wel voor de game een pre-order geplaatst en deze hebben mij de unieke code toegestuurd.(bol.com) Deze zou toegang moeten geven voor de early acces 6 t/m 7 oktober.

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    5 years ago
    @mitchelkor, hmm, dus je geeft aan het spel te hebben gepre-ordered via Bol.com, die hebben je een code toegestuurd en die code zou je toegang moeten geven, volgens Bol.com, tot de Early Access van de Beta? In dat geval is het misschien beter om contact op te nemen met Bol.com, want helaas hebben wij geen zicht vanuit hier op de codes die Bol.com verstuurt naar klanten.
  • @EA_LeeuwBedankt voor je hulp. Ik ga vragen aan bol.com of zij mij verder kunnen helpen. Fijne dag!

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 4 days ago