Forum Discussion
13 Replies
Sort By
- EA_Leeuw4 years agoCommunity ManagerHey @46ffb453d94b108cbbe3e8a605a6c7cd,
Op welk platform speel je als ik vragen mag? - EA_Leeuw4 years agoCommunity Manager@46ffb453d94b108cbbe3e8a605a6c7cd, oké!
Dan ga ik je even wat vragen; ben je misschien instaat om een mobiele hotspot aan te maken, daar je Xbox op connecten en dan zo kijken of dat je wel online kunt (als test)? @EA_Leeuw
nee helaas dit werkt ook niet.- EA_Leeuw4 years agoCommunity Manager@46ffb453d94b108cbbe3e8a605a6c7cd, oké dus zowel als op je lokale thuisnetwerk en als je je Xbox verbind met een mobiele hotspot, krijg je deze error? Hmm, oké even kijken.
Ik zit ook even naar de naam van je EA account te kijken. Kan het zijn dat je je EA account in het verleden verwijderd hebt, opnieuw hebt geactiveerd, waardoor je nu zo'n vreemde naam hebt?
(Misschien ligt het daaraan?) Ja, dat klopt wel,
Misschien dat dit account nu wel gebruikt wordt op 2 consoles bedenk ik mij.
1x ps4 en 1x xbox bedenk ik mij.
- EA_Leeuw4 years agoCommunity Manager@46ffb453d94b108cbbe3e8a605a6c7cd, zou je eens kunnen inloggen op profile.ea.com met dit EA account en dan je EA gebruikersnaam aanpassen? Eventjes wachten, Xbox opnieuw opstarten, en kijken of dat je daarna wel online kunt?
Ik neem ook aan dat je Xbox Live Gold hebt? Die lange naam staat onder kopje ''EA ID'' deze kan ik niet aanpassen.
Ja, ik heb ook xbox live gold idd. andere spellen werken wel online.
Hij doet het nu …. Maar of die het de volgende keer weer doet en waarom nu wel is een raadsel.
About Battlefield Franchise Discussie
Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.754 PostsLatest Activity: 4 months ago
Recent Discussions
- 17 days ago
- 2 months ago