Forum Discussion
5 Replies
Op de xbox one
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @BurningBulletS,
Sorry om te horen dat je tegen problemen aan loopt met jouw BF 4 privé server. Helaas hebben we aan onze kant niet langer meer de mogelijkheid om privé servers in te zien en/of aan te passen wat helaas betekent dat we aan onze kant hier helaas geen hulp in kunnen bieden mocht het niet werken buiten standaard tech troubleshooting mocht het aan de spelers kant liggen in plaats van de server.
We zien wel op het moment wat mogelijke probleempjes met bepaalde servers aan de Xbox kant waar deze week aan gewerkt wordt maar mocht dat het probleem niet oplossen en je kunt aan het einde van deze week alsnog geen connectie maken met jouw gekochte servers willen we je vragen contact op te zoeken met de verkoper van de servers om te zien of het mogelijk is jouw geld terug te vragen.
Mijn grootste excuses hiervoor.
- EA_Neil Ben er ondertussen achtergekomen dat het te maken heeft met het feit dat alle game makers nog steeds hangen op de ipv4 surver instellingen en de internetaanbieders ipv4 en ipv6 hebben dus dan moet ik het aanpassen en ipv6 uitzetten anders kan ik niet in mijn eigen surver komen.
Het nadeel is dat ik dan heel veel andere survers niet meer zie of inkom ...... ik hoop dat jullie seriuus dit probleem aankaarten bij de nieuwe Battlefield.
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@BurningBulletS,
Bedankt voor het delen van deze info! IPV6 tezamen met IPVP4 protocollen kunnen nog wel eens problemen geven inderdaad wat niet ideaal is. Hopelijk hebben we binnenkort meer info qua servers (zoals met Portal) voor de nieuwe Battlefield.
Nogmaals mijn excuses dat je hier tegen aan liep.
- EA_Neil
About Battlefield Franchise Discussie
Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 4 days ago
Recent Discussions
- 4 days ago
This account is invalid
Solved12 days ago- 20 days ago
- 25 days ago