Forum Discussion
INSIDER_NL
4 years agoSeasoned Ace
@EA_Leeuw Ik speel nu met een DPI van 650 en mijn soldiere mouse aim sensitivity op 20 en dan nog schiet ik er rechts of links langs op. als ik jackfrag of andere op youtube see dat is het gelijk meestal wel raak.Dus wat doe ik fout lol. ja ja misschien mijn leeftijd lol
EA_Leeuw
Community Manager
4 years ago@INSIDER_NL, eh, ik wil niet zo zeer zeggen dat het aan een mogelijk leeftijdsverschil ligt. Mensen zoals JackFrags doen niks anders dan dit soort spellen spelen, dus ik kan me goed voorstellen dat die nou eenmaal een wat betere oog-hand coördinatie (of zoiets) hebben. 😅 Oefening baart kunst, zeggen ze ook wel.
(Ik schiet ook overal naast hoor... :P)
Misschien zou je eens met de optie 'Future Frame Rendering' kunnen spelen, als het goed is moet dit er ook voor zorgen dat de muis wat nauwkeuriger' voelt. Dit doe je door deze optie uit te zetten.
Let wel; door ze optie uit te zetten moet je PC meer rekenkracht gebruiken, aangezien dit diep in het spel gecodeerd zit.
(Ik schiet ook overal naast hoor... :P)
Misschien zou je eens met de optie 'Future Frame Rendering' kunnen spelen, als het goed is moet dit er ook voor zorgen dat de muis wat nauwkeuriger' voelt. Dit doe je door deze optie uit te zetten.
Let wel; door ze optie uit te zetten moet je PC meer rekenkracht gebruiken, aangezien dit diep in het spel gecodeerd zit.
About Battlefield Franchise Discussie
Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 3 days ago
Recent Discussions
- 3 days ago
This account is invalid
Solved11 days ago- 19 days ago
- 24 days ago