Forum Discussion
4 years ago
hoi,
Ik ben niet zo handig met de toetsenbord knoppen dus heb ik mijn muis in het verleden zo ingesteld dat ik met de muis naar alle richtingen kan lopen dus het lopen doe ik met de muis. Maar nu is het zo dat als ik de muis naar voren doe ik omhoog kijk en naar achter kijk ik naar beneden. Dus dat wil weer zo hebben als ik het had.
Heb al een paar antwoorden gehad maar hiermee krijg ik de instellingen die ik had ook niet weer terug
Gr.
Eddy
4 years ago
De muis instellingen wijzigen in Windows doe je via "Configuratiescherm\Hardware en geluiden" en dan op "Muis" klikken.
Hier de instellingen uitproberen, standaardwaarden terugzetten. De muis verwijderen en opnieuw installeren. Met een andere muist het eens proberen.
Als je bepaalde software gebruikt voor de muis , dan zal je hierbij het moeten zoeken, deze helemaal afsluiten of zelfs deze software verwijderen.
Sommige nog openstaande software kan de goede werking van de Origin cliënt en producten toch op een bepaalde manier hinderen / blokkeren.
Groetjes.
Hier de instellingen uitproberen, standaardwaarden terugzetten. De muis verwijderen en opnieuw installeren. Met een andere muist het eens proberen.
Als je bepaalde software gebruikt voor de muis , dan zal je hierbij het moeten zoeken, deze helemaal afsluiten of zelfs deze software verwijderen.
Sommige nog openstaande software kan de goede werking van de Origin cliënt en producten toch op een bepaalde manier hinderen / blokkeren.
Groetjes.
About Battlefield Franchise Discussie
Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.773 PostsLatest Activity: 2 days ago