Forum Discussion
hoi,
Ik ben niet zo handig met de toetsenbord knoppen dus heb ik mijn muis in het verleden zo ingesteld dat ik met de muis naar alle richtingen kan lopen dus het lopen doe ik met de muis. Maar nu is het zo dat als ik de muis naar voren doe ik omhoog kijk en naar achter kijk ik naar beneden. Dus dat wil weer zo hebben als ik het had.
Heb al een paar antwoorden gehad maar hiermee krijg ik de instellingen die ik had ook niet weer terug
Gr.
Eddy
Hey @focusmaverick,
Het hangt er een beetje vanaf welk spel je speelt en welk computersysteem je gebruikt. Veel instellingen kan je in het spel zelf regelen. Zou je willen aangeven welk spel je bedoelt?
Hoe meer informatie jij geeft hoe beter we je kunnen helpen.
Alvast bedankt.
- 4 years ago
hallo,
Ik speel Bf2042.
Ik gebruik ws11, Maar dat is geen probleem. Vorige week zondag heb ik nog gewoon kunnen spelen ,niets aan de hand . Ben maandag op vakantie gegaan vrijdag terug gekomen en s'avonds wou ik weer gamen en toen waren de instellingen allemaal veranderd.
Ik had al een keer foto's gemaakt van mijn instellingen dus kon zo alles weer instellen zoals ik het had ,maar de muis (lopen) krijg ik niet weer zoals ik het had.
Gr.
Eddy
- 4 years ago
Hallo,
Nog even een aanvulling . Het lijkt erop dat er ook een aantal instelling die ik bij anderen zie niet bij mij staan, Heeft dit met een bepaalde versie te maken???
Gr.
Eddy
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
Hey @focusmaverick,
Ik raad je aan om niet zoveel keer hetzelfde topic aan te maken. Hierdoor kan je namelijk worden gezien als Spam en dat wilt natuurlijk niemand.
Zou je eens al je Keyboard/Muis instellingen kunnen resetten om te kijken of dat dit helpt?
Als het goes is zie je onderaan in het instellingen scherm van je muis/toetsenboard in het spel een knop staat waarop staat Reset to Defaults.- 4 years ago
Hoi,
Oke zal ik niet meer doen, maar wil zo snel mogelijk weer kunnen spelen. Ik baal er gewoon van dat ik weer een probleem heb.
Maar ik heb al een paar keer op de reset knop gedrukt en alles weer opnieuw ingesteld maar ook dat werkt niet. De muis kan ik niet meer zo krijgen als ik het had. Als ik instellen doe dan blijft hij aldoor de linker en rechter muisknop als instelling weer geven of hij geeft Mouse Movement aan. Maar ook dan kan ik de muis niet gebruiken om alle kanten op te lopen. Hij blijft dan gewoon omhoog of naar beneden kijken als ik de muis naar voren of naar achter schuif.
Heb nu BF2042 helemaal verwijderd en download hem weer opnieuw. Net als ik ook al aangaf lijkt het er ook op dat ik bepaalde instel mogelijkheden niet heb die ik op de foto's zag voor eventuele oplossingen.
Gr,
Eddy