Forum Discussion
Bij tabblad. key Binding. Die ik bij anderen wel zie als ik de YouTube filmpjes bekijk voor bf 2042 muis en toetsenbord instellingen bekijk.
Gr
- 4 years ago
Hoi,
Dat zal hem wel zijn. Ik kan alleen maar instellen met linker of rechter muis knop of met mouse movement. En als ik deze mouse movement selecteer dan kijk ik alleen maar omhoog of naar beneden. Links of recht doet hij niet . Maar hoe kan het dat ik die ene tabblad niet heb en anderen wel??? mis ik een update????
Gr.
Eddy
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
@focusmaverick, nee hoor, als het goed is, mis je geen update.
Het Edit Key Bindings tabblat is te vinden in de foto die ik eerder plaatste.
Dus je zegt dat als je mouse movement wilt instellen, van links naar rechts, hij dit niet oppakt? Alleen maar van boven naar beneden? - 4 years ago@EA_Leeuw hoi,
Ik zal even laten zien wat ik er allemaal heb staan. Via de foto's is het misschien niet te zien.
1 Options 2 General 3 Display 4 Sound 5 Controller 6 Mouse & Keyboard 7 Accessibility en 7 EXTRAS
Ik mis Key Biddings die zie ik wel bij anderen staan als ik op YouTube kijk voor instellingen.
Dus hoe kan dit en is dit misschien het probleem??
Gr.
Eddy - 4 years ago
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
@focusmaverick, dus je mist deze?
- 4 years ago@EA_Leeuw nee die heb ik er wel bij staan en via die kan ik de muis niet zo instellen On Foot zoals ik gewend ben. Was net ook al weer bezig met wat proberen en die kon ik welgewoon naar voren en achteren maar niet naar links of rechts lopen. Ik denk dat er ergens een instelling niet goed is bij mij die het probleem veroorzaakt.
Maar helemaal bovenaan hebben ander nog een tabblad met Key Binding er staan zoals ik bij velen zie op You Tube. Ik ga alles bij langs en zal er heus wel achter komen.
Maar ik ga wel verder zoeken, ik wil jouw niet te veel lastig vallen met mijn probleem. - 4 years ago@EA_Leeuw nog even een vraag hoe kan jij die afbeelding er wel bij zetten en ik niet??
hahaha - 4 years ago@EA_Leeuw hallo,
Nou ben even weer bezig geweest als ik nu naar voren ga blijft de muis recht vooruit gaan , (gaat hij niet meer de lucht in kijken) achteruit gaat ook goed. Maar als ik nu naar links of recht wil reageert de muis niet , ik moet dan met de pijltjes toets naar recht of links gaan. Welke instelling zou daar mee te maken hebben ?
Gr.
Eddy - EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
@focusmaverick, oké, wacht even. Dus je wilt met de muis lopen; naar voor, achter, links en rechts gaan? Of met de pijltjestoetsen?
Oh je kunt een afbeelding makkelijk plaatsen 🙂
Als je op het normale Beantwoorden knopje drukt, in de zwarte balk die je dan in het tekstveld ziet staat dan een foto afbeelding. Daarop kun je drukken en een afbeelding uploaden.
@focusmaverick schreef:
Maar ik ga wel verder zoeken, ik wil jouw niet te veel lastig vallen met mijn probleem.Hier zijn we juist voor... 😉
- 4 years ago
Hoi,
Wat ik bedoel is dat ik op de pijltje druk om voor uit te gaan zeg maar maar dat ik met de muis dan alle kanten op kan gaan. Op deze foto kun je zien hoe ik het had ingesteld voor dat de problemen kreeg. wat er nu komt te staan in het vakje van de muis is Mouse Movement . Loop ik naar voren door middel van de pijl toets dan ga ik omhoog kijken en niet recht vooruit. Ga ik met het pijltje achteruit en wil met de muis naar links of rechts dan ga ik naar beneden kijken.
Gr.
Eddy
- 4 years ago
Hoi,
Even een update .
Heb BF5 even weer gedownload ( ik had hem laatst verwijderd met BF 2042) en ik kon gelijk spelen met de instellingen die ik destijds had ingesteld.
Deze instellingen had ik toen ook met BF 2042 overgenomen.
Alleen zag ik nu bij BF5 dat de instel mogelijkheden nu ook voor PS enz is.
En deze layout heb ik ook bij anderen gezien bij BF 2042.
Gr.
Eddy
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
@focusmaverick, oké, dus als je de instellingen zo probeert over te nemen van BFV naar BF2042, dan kijk je plots met de pijltjestoetsen omhoog/omlaag, i.p.v. de muis en lopen met de pijltjestoetsen? Dat is het um? - 4 years ago
Hoi,
Nee ,ik kan rustig met de pijltjes toetsen lopen vooruit, achteruit , naar links en rechts van uit stilstand. Loop ik naar voren door middel van de pijl toets en wil naar links of rechts gaan doe ik dat met de muis ( daar bepaal ik zeg maar de richting mee waar ik heen ga), Voorbeeld ik loop naar voren en wil naar rechts dan beweeg ik mijn muis naar rechts dan ga ik rechts af en wil ik naar links dan beweeg ik de muis naar links. Alleen nu bij BF 2042 ga ik naar boven kijken of naar beneden en ga ik niet naar rechts of links. Ik loop dus alleen maar rechtuit of achteruit .
Gr.
Eddy
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
@focusmaverick, oké, dus je wilt tijdens het lopen (vanuit stilstand), met de pijltjestoetsen omhoog/omlaag, naar voor/achter en dan als je naar voren loopt met de omhoog pijltjestoets, met de muis naar links of naar rechts (je gezichtsveld draaien) en dan ook die kant op lopen? - 4 years ago
Hoi,
Om zo te zeggen sturen met de muis. Lopen met de toetsen en de richting bepalen met de muis.
gr.
Eddy
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
@focusmaverick, oké, dan denk ik dat ik het eindelijk een beetje begrijp hoe je het precies wilt instellen in 2042. Ik ga wat dingen proberen. Kan even duren, maar ik ik ga m'n best doen. 😉 - EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Even een update: helaas nog geen tijd gehad om dit zelf te proberen, maar het staat op m'n lijstje!
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Hey @focusmaverick,
Helaas ben ik er nog steeds niet aan toegekomen om dit zelf te testen.
Inmiddels is er een patch uitgekomen voor BF2042. Maak je nog steeds hetzelfde mee?
- 3 years ago@EA_Leeuw Hoi.
Ik heb gisteren nog weer gekeken maar kan de muis nog steeds niet zo instellen dat ik er mee kan sturen. Ik speel op dit moment BF V en daar heb ik geen problemen. Sterker nog nadat ik deze weer op nieuw had geinstalleerd stonden mijn instellingen nog precies zo als ik ze destijds had ingesteld. Maar ik ga die 2042 wel van de pc gooien en misschien weer opnieuw erop zetten misschien dat hij dan alles wel download. Ik vindt het nogal vreemd dat op de filmpjes die ik op You Tube zie er een heel ander tabblad met instel opties erbij zie staan en die heb ik niet.
Gr.
Eddy - 3 years ago@EA_Leeuw Hoi,
Heb BF eraf gegooid en op nieuw gedownload,maar kan nog niet de muis zo instellen dat ik er mee kan sturen. Ik geef het op en stap over naar COD ben er klaar mee. Snap er niets van. Misschien dat ik over een tijdje nog eens ga kijken. Van EA verneem je ook niets heb hun ook aangesproken maar die denken : wij hebben ons geld gekregen voor het spel en de gamer red zich er maar mee. Dank voor je hulp. Gr. - 3 years ago
Hallo,
Ik zie dat deze problemen allemaal vorig jaar waren maar ik heb deze probleem nu al een hele tijd . Ik heb de oplossingen die hier stonden allemaal gedaan maar niets werkt bij mij, Ik kan niet sturen met de muis . Ik gebruik mijn pijltjestoetsen om vooruit en achteruit en links en rechts te gaan en met de muis kon altijd sturen en richten. Heb al een aantal keren het spel opnieuw gedownload en gerepareerd maar niets help. Is er nu al eens een juiste oplossing voor dit probleem??? Ik heb laatst BF 5 weer geinstalleerd en ik kon gelijk spelen ,mijn instellingen stonden nog precies zo als ik ze destijds had ingesteld, dus vindt het zeer apart dat het niet bij BF 2042 lukt. Dit terwijl ik en nooit last van had tot dat er schijnbaar een update is gekomen. Ik kan al sinds juni ongeveer niet meer spelen.
Als ik het spel nieuw zou kopen zou het dan opgelost zijn??? En behoud ik dan mijn score enz???
Gr.
Eddy
- Rokebo733 years agoSeasoned Ace@focusmaverick you got full version bf2042 already?
Waarom dan nieuwe kopen ?
It will not solve your problem if ya buy bf2042 new, if ya already got bf2042!
Could you post your dxdiag please! - 3 years agoTime of this report: 9/25/2022, 15:59:49
Machine name: DESKTOP-26CLJ29
Machine Id: {338EE178-1870-4EE7-A5C1-3EF74CD0B1F0}
Operating System: Windows 11 Home 64-bit (10.0, Build 22621) (22621.ni_release.220506-1250)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: System manufacturer
System Model: ROG STRIX Z390-E GAMING
BIOS: 0224 (type: UEFI)
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-8400 CPU @ 2.80GHz (6 CPUs), ~2.8GHz
Memory: 16384MB RAM
Available OS Memory: 16300MB RAM
Page File: 8784MB used, 12890MB available
Windows Dir: C:\WINDOWS
DirectX Version: DirectX 12
DX Setup Parameters: Not found
User DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
System DPI Setting: 288 DPI (300 percent)
DWM DPI Scaling: UnKnown
Miracast: Available, no HDCP
Microsoft Graphics Hybrid: Not Supported
DirectX Database Version: 1.4.1
DxDiag Version: 10.00.22621.0001 64bit Unicode
Hello.
Is dit genoeg??
Dacht dat het misschien aan de versie van BF 2042 lag.
Gr.
Eddy - EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Hey @focusmaverick,
Ik heb je post even verplaatst vanaf het Engelstalige forum, naar je eigen thread die je hierover had aangemaakt op het Nederlandstalige forum.Zelf ben ik er nog steeds helaas niet aan toegekomen om dit te testen.
- 3 years ago@EA_Leeuw Hoi,
Oke dacht dat het ook Ned.was.
Maar heb er een hard hoofd in dat het nog goedkomt. Of moet ik een nieuwe BF2042 kopen om de juiste updates enz te krijgen ??
Gr.
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 4 months ago