Forum Discussion
Hey @focusmaverick,
Helaas ben ik er nog steeds niet aan toegekomen om dit zelf te testen.
Inmiddels is er een patch uitgekomen voor BF2042. Maak je nog steeds hetzelfde mee?
Heb BF eraf gegooid en op nieuw gedownload,maar kan nog niet de muis zo instellen dat ik er mee kan sturen. Ik geef het op en stap over naar COD ben er klaar mee. Snap er niets van. Misschien dat ik over een tijdje nog eens ga kijken. Van EA verneem je ook niets heb hun ook aangesproken maar die denken : wij hebben ons geld gekregen voor het spel en de gamer red zich er maar mee. Dank voor je hulp. Gr.
- 3 years ago
Hallo,
Ik zie dat deze problemen allemaal vorig jaar waren maar ik heb deze probleem nu al een hele tijd . Ik heb de oplossingen die hier stonden allemaal gedaan maar niets werkt bij mij, Ik kan niet sturen met de muis . Ik gebruik mijn pijltjestoetsen om vooruit en achteruit en links en rechts te gaan en met de muis kon altijd sturen en richten. Heb al een aantal keren het spel opnieuw gedownload en gerepareerd maar niets help. Is er nu al eens een juiste oplossing voor dit probleem??? Ik heb laatst BF 5 weer geinstalleerd en ik kon gelijk spelen ,mijn instellingen stonden nog precies zo als ik ze destijds had ingesteld, dus vindt het zeer apart dat het niet bij BF 2042 lukt. Dit terwijl ik en nooit last van had tot dat er schijnbaar een update is gekomen. Ik kan al sinds juni ongeveer niet meer spelen.
Als ik het spel nieuw zou kopen zou het dan opgelost zijn??? En behoud ik dan mijn score enz???
Gr.
Eddy
- Rokebo733 years agoSeasoned Ace@focusmaverick you got full version bf2042 already?
Waarom dan nieuwe kopen ?
It will not solve your problem if ya buy bf2042 new, if ya already got bf2042!
Could you post your dxdiag please! - 3 years agoTime of this report: 9/25/2022, 15:59:49
Machine name: DESKTOP-26CLJ29
Machine Id: {338EE178-1870-4EE7-A5C1-3EF74CD0B1F0}
Operating System: Windows 11 Home 64-bit (10.0, Build 22621) (22621.ni_release.220506-1250)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: System manufacturer
System Model: ROG STRIX Z390-E GAMING
BIOS: 0224 (type: UEFI)
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-8400 CPU @ 2.80GHz (6 CPUs), ~2.8GHz
Memory: 16384MB RAM
Available OS Memory: 16300MB RAM
Page File: 8784MB used, 12890MB available
Windows Dir: C:\WINDOWS
DirectX Version: DirectX 12
DX Setup Parameters: Not found
User DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
System DPI Setting: 288 DPI (300 percent)
DWM DPI Scaling: UnKnown
Miracast: Available, no HDCP
Microsoft Graphics Hybrid: Not Supported
DirectX Database Version: 1.4.1
DxDiag Version: 10.00.22621.0001 64bit Unicode
Hello.
Is dit genoeg??
Dacht dat het misschien aan de versie van BF 2042 lag.
Gr.
Eddy - EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Hey @focusmaverick,
Ik heb je post even verplaatst vanaf het Engelstalige forum, naar je eigen thread die je hierover had aangemaakt op het Nederlandstalige forum.Zelf ben ik er nog steeds helaas niet aan toegekomen om dit te testen.
- 3 years ago@EA_Leeuw Hoi,
Oke dacht dat het ook Ned.was.
Maar heb er een hard hoofd in dat het nog goedkomt. Of moet ik een nieuwe BF2042 kopen om de juiste updates enz te krijgen ??
Gr. - EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Hey @focusmaverick,
Nee, je hoeft echt geen nieuw spel te kopen om het proberen op te lossen.
Het kan goed zijn dat de optie niet beschikbaar is in 2042, hoe jij het precies wilt. Weet ik niet 100% zeker. - 3 years ago@EA_Leeuw Hoi,
Nou ik speel al vanaf het begin BF2042 zo met de instellingen. Maar ik heb net de up date gedaan en krijg nu alleen maar een zwart scherm. De anti Cheat logo komt in beeld en daarna wordt het zwart.
Moet ctr Alt Delete doen om eruit te komen.
Gr.
Eddy - EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Hey @focusmaverick,
Dat lijkt mij een ander probleem, wat weinig te maken heeft met je toetsenbord/muis instellingen.
Ik raad je aan om, als je dit zwarte scherm probleem nog steeds ervaart, hier een apart topic voor aan te maken, zodat we alles mooi gescheiden kunnen houden.
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 10 hours ago
- 4 months ago