Forum Discussion
EA_Leeuw
Community Manager
3 years agoHey @focusmaverick,
We hebben je topics even samengevoegd, was je deze andere kwijt? Is dit hetzelfde probleem, of iets anders?
Als je er nog steeds last van hebt, vermoed ik dat het gewoon aan het spel ligt en dat ze deze specifiele functie hebben weggehaald omdat die misschien niet veel werd gebruikt.
focusmaverick
3 years agoNew Scout
@EA_Leeuw Hoi.
Nog zelfde probleem. BF5 opnieuw geinstalleerd geen probleem kon gelijk weer spelen. Heb via de chat contact gehad met EA, kreeg een link met wat ik moest doen. Chatch (ofzo) wissen, BF2042 verwijderen en pc opnieuw opstarten. Oude muis aansluiten en BF opnieuw downloaden. En ze adviseeden mij om controller te gebruiken. Maar dat kan im niet mee overweg en ik speel op de pc. Maar ga morgen weer opnieuw downliaden en oude muis aansluiten en kijken wat er gebeurt. Mocht het niet werken dan gaat alles eraf en zoek een ander spel.
Hoe speel jij het spel met toetsenbord of controller??
Gr.
Nog zelfde probleem. BF5 opnieuw geinstalleerd geen probleem kon gelijk weer spelen. Heb via de chat contact gehad met EA, kreeg een link met wat ik moest doen. Chatch (ofzo) wissen, BF2042 verwijderen en pc opnieuw opstarten. Oude muis aansluiten en BF opnieuw downloaden. En ze adviseeden mij om controller te gebruiken. Maar dat kan im niet mee overweg en ik speel op de pc. Maar ga morgen weer opnieuw downliaden en oude muis aansluiten en kijken wat er gebeurt. Mocht het niet werken dan gaat alles eraf en zoek een ander spel.
Hoe speel jij het spel met toetsenbord of controller??
Gr.
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Hey @focusmaverick,
Ik speel zelf met muis en toetsenbord, maar ik gebruik de WASD knoppen om te lopen en de muis alleen maar om van richting te wisselen/te kijken/te schieten.- focusmaverick3 years agoNew Scout@EA_Leeuw Hoi.
Ja xo wil ik het ook met de muis van richting veranderen naar die instelling lukt niet.
Gr.- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@focusmaverick, dus jij wilt met de pijltjestoetsen op het toetsenbord lopen (voor, achter, links, rechts), en gewoon (normaal) met de muis richten/loop richting ook beetje kunnen aanpassen, toch?