Forum Discussion
EA_Leeuw
Community Manager
3 years agoHey @focusmaverick,
Ik speel zelf met muis en toetsenbord, maar ik gebruik de WASD knoppen om te lopen en de muis alleen maar om van richting te wisselen/te kijken/te schieten.
Ik speel zelf met muis en toetsenbord, maar ik gebruik de WASD knoppen om te lopen en de muis alleen maar om van richting te wisselen/te kijken/te schieten.
focusmaverick
3 years agoNew Scout
@EA_Leeuw Hoi.
Ja xo wil ik het ook met de muis van richting veranderen naar die instelling lukt niet.
Gr.
Ja xo wil ik het ook met de muis van richting veranderen naar die instelling lukt niet.
Gr.
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@focusmaverick, dus jij wilt met de pijltjestoetsen op het toetsenbord lopen (voor, achter, links, rechts), en gewoon (normaal) met de muis richten/loop richting ook beetje kunnen aanpassen, toch?- focusmaverick3 years agoNew Scout@EA_Leeuw hallo.
Ja zo doe ik het ook bij BF 5 en deed ik ook bij BF2042, maar hier is schijnbaar iets veranderd bij instellingen met een update ofzo want ineens kon dat niet meer.- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@focusmaverick, bedoel je toevallig dat wanneer je de Movement toetsen wilt aanpassen, het optie menu hier niet meer voor verschijnt?