Forum Discussion
EA_Leeuw
Community Manager
3 years agoHey @focusmaverick,
Tja, dan weet ik helaas ook niet meer precies wat er aan de hand is, ben ik bang. ☹️ Helaas lijkt niks te werken.
Tja, dan weet ik helaas ook niet meer precies wat er aan de hand is, ben ik bang. ☹️ Helaas lijkt niks te werken.
3 years ago
@EA_Leeuw Hoi.
Ja helaas. EA weet het ook niet. Misxchien dat ik toch nog een nieuwe 2042 koop kijken of die wel goed is.
Gr.
Ja helaas. EA weet het ook niet. Misxchien dat ik toch nog een nieuwe 2042 koop kijken of die wel goed is.
Gr.
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Hey @focusmaverick,
Nee, dat zal niet nodig zijn. Iets wat wij ook niet aanraden. Ik zou het ook persoonlijk niet doen. - 3 years ago
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Hey @focusmaverick,
Je kunt toch wel het spel spelen? Het probleem, of feedback (ik weet het ook helaas niet precies), is toch dat je niet de toetsen indeling kunt gebruiken zoals je graag zou willen? Of is er een ander probleem? - 3 years ago@EA_Leeuw ja sturen met de muis kan ik niet meer.
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@focusmaverick, heb je al eens alle inputs gereset en geprobeerd opnieuw in te stellen?
Normaal is het inderdaad zo dat je met de muis gewoon moet kunnen sturen (je actieve beeld), en met WASD kunt lopen. Maar jij wilt gewoon met de muis kunnen blijven sturen en dan met de pijltjes toetsen lopen, toch? - 3 years ago@EA_Leeuw Klopt , of je nu met pijltjes of de wasp speelt maakt niets uit. Het probleem is het sturen met de muis.
Maar nieuw spel is geen optie??
Gr. - EA_Leeuw2 years ago
Community Manager
Hey @focusmaverick,
Excuus voor het late antwoord.
Nee, ik vermoed dat het opnieuw aanschaffen van het spel de situatie niet voor je zal veranderen.
Zou je misschien nogmaals een screenshot/video kunnen delen waarin te zien is om welke instellingen het precies gaat volgens jou, en wat jij in het spel zelf te zien krijgt?
About Battlefield Franchise Discussie
Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.757 PostsLatest Activity: 18 days ago