Forum Discussion

Tim5ster's avatar
5 years ago

Ik kom niet voorbij the trail scherm

Ik heb de afgelopen dagen via Xbox ultimate game pass de trail van bf2042 gespeeld. Vandaag besloten om hem te pre orderen voor de Xbox one. De cross gen bundle met early acces. 

Alles geïnstalleerd maar nu kom ik niet voorbij het trail scherm. Wat doe ik verkeerd? 

3 Replies

• Als de probeer tijd is afgelopen dan kan je het product niet meer gebruiken, @Tim5ster.

Als het spel nog niet is uitgebracht, dan kan je deze nog niet gebruiken.

Als je dit hebt gekocht bij de winkel van je spelconsole, dan zal je contact opnemen met hun ondersteuning.

Groetjes.
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    5 years ago
    Hey @Tim5ster,

Als je de trial van BF2042 hebt gespeeld, de tijd is verlopen, maar je hebt het spel daarna daadwerkelijk gekocht, zou je het gewoon moeten kunnen spelen.

Je zou eventueel even kunnen kijken of dat je de trial van je Xbox kunt verwijderen en het daadwerkelijke volledige spel kunt downloaden vanuit de Xbox store. Als dit niet werkt, zou je ook kunnen kijken of dat je het spel kunt downloaden naar je console via de website van Xbox, mits het een digitale versie is: https://www.xbox.com/nl-NL/games/battlefield-2042.

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 4 days ago