Forum Discussion
EA_Leeuw
Community Manager
4 years agoHey @WillemGosseye,
Vervelend inderdaad! Dit lijkt mij geen bug, maar een technisch probleem. Vandaar heb ik de post even verplaatst.
Krijg je toevallig ook connectie indicatoren in beeld te zien linksboven als je aan het spelen bent?
Vervelend inderdaad! Dit lijkt mij geen bug, maar een technisch probleem. Vandaar heb ik de post even verplaatst.
Krijg je toevallig ook connectie indicatoren in beeld te zien linksboven als je aan het spelen bent?
4 years ago
@EA_Leeuw Bedankt voor het antwoord.
Met de internetverbinding is niets mis, extreem snel internet.
Bij andere games heb ik ook nooit problemen, ook niet bij de zwaardere games zoals call of duty.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen, al vrees ik toch voor een bug.
Als ik steeds terug naar de lobby vlieg zonder foutmelding zie ik dit toch als een bug.
Ik heb deze voormiddag trouwens 2-3 uur kunnen spelen zonder problemen. Deze avond is het hopeloos.
Zoals ik eerder aangaf lijkt het probleem zich meer voor te doen op de 'drukke' momenten.
Met de internetverbinding is niets mis, extreem snel internet.
Bij andere games heb ik ook nooit problemen, ook niet bij de zwaardere games zoals call of duty.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen, al vrees ik toch voor een bug.
Als ik steeds terug naar de lobby vlieg zonder foutmelding zie ik dit toch als een bug.
Ik heb deze voormiddag trouwens 2-3 uur kunnen spelen zonder problemen. Deze avond is het hopeloos.
Zoals ik eerder aangaf lijkt het probleem zich meer voor te doen op de 'drukke' momenten.
About Battlefield Franchise Discussie
Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 4 days ago
Recent Discussions
- 4 days ago
This account is invalid
Solved12 days ago- 19 days ago
- 25 days ago