Forum Discussion
Vervelend inderdaad! Dit lijkt mij geen bug, maar een technisch probleem. Vandaar heb ik de post even verplaatst.
Krijg je toevallig ook connectie indicatoren in beeld te zien linksboven als je aan het spelen bent?
update:
Heb een spel geprobeerd dat ik hiervoor had gespeeld (valorant).
Blijkt nu dat ik daar ook problemen heb met de verbinding, maar niet met internet. (eerder nooit problemen gehad met valorant, heb het bijna een jaar gespeeld- bijna dagelijks)
Lijk wel een soort lag maar dat is het niet, ik kreeg de melding op valorant low client fps.
Vriend van mij heeft ook eens gekeken maar vind niet meteen een oplossing, hij beweert dat de pc/videokaart zeker sterk genoeg is. (ik zelf ken bitterweinig van computers)
Heb in geforce de overlay uitgezet, ook origin in game uitgezet maar heeft geen effect.
Ook cross play eens uitgezet maar is ook nutteloos.
Er staat ook geen enkel ander programma open terwijl ik game.
Via speccy ook de temperaturen bekeken tijdens het gamen maar niets abnormaal.
begin een beetje hopeloos te worden, hopelijk weten jullie wat te doen.
- 4 years agoHet zal toch een probleem zijn dat ergens lokaal veroorzaakt wordt, @WillemGosseye.
Spellen van andere makers werken weer anders.
Dat je een snelle internetverbinding hebt, betekent niet dat deze ook stabiel is.
Zorg dat je de basistappen hebt gedaan, het is mogelijk dat je iets hebt gemist. Daarna de aanvullende stappen doen.
Hierna zal je de basis stappen doen voor internetverbindingsproblemen verhelpen.
Test met aan ander computer. Als dat wel werkt zit het probleem toch lokaal.
Bij iemand anders vragen om hun computer te gebruiken, om het spel te testen.
Laat jouw computer goed controleren op mogelijke besmettingen en fouten in de Windows bestanden. Deze zullen verholpen worden.
Hierna de meer uitgebreidere stappen doen voor internetverbindingsproblemen verhelpen. Contact opnemen met jouw internetaanbieder, als die ook geen verbetering geven.
Ook bij iemand anders vragen om hun internetverbinding te gebruiken om het spel te testen.
Voordat je software koopt, dien je eigenlijk al hebben gecontroleerd of jouw computer wel voldoet aan hun gestelde systeemeisen.
Er net over geeft problemen, zeker voor spellen die veel bewegingen en veranderingen van gegevens bevatten.
Warmte geeft problemen met de hardware, zorg dat de koeling en ventilatie systemen juist werken.
De computer op een stabiele en vlakke ondergrond plaatsen, vermijd zachte en stoffen ondergronden.
Mogelijk zal je de koeling en ventilatie systemen meer vrijmaken, eens schoonmaken of toch vervangen.
Als er soms een limiet of beperking zit op jouw Origin / EA account dan is het mogelijk dat bepaalde producten, functies en diensten niet meer werken.
Mogelijk worden deze zaken verstoord of geblokkeerd door jouw internetaanbieder en/of de lokale wetgeving, in jouw land of regio waar je op dit moment bevind.
Groetjes. - EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
Hey @WillemGosseye,
Hmm, oké dan. Als je het ook in een ander spel krijgt dat lijkt het mij inderdaad dat het lokaal in je eigen netwerk is, inderdaad zoals @RealSimmor0 al zegt.
Ik snap goed dat je ontzettend blij bent dat je een snelle internetverbinding hebt, alleen heeft de snelheid van een verbinding helaas in 9 van de 10 gevallen niks te maken met een goede kwaliteit van de verbinding. Het heeft te maken met de stabiliteit van de verbinding.
Om zeker te zijn dat je verbindingskwaliteit goed is, raad ik je aan om deze stappen te doorlopen:
Basis: http://x.ea.com/ea/basic-connection-ts
Geavanceerd: http://x.ea.com/ea/advanced-connection-ts
PC: https://support.microsoft.com/windows/fix-network-connection-issues-in-windows-166a28c4-14c1-bdb1-473c-09c1571455d8
Onze belangrijkste tip is om je PC met een kabel te verbinden met je router. Bekabeling is de beste manier om de meest stabiele verbinding te krijgen.
Voor meer probleemoplossingsstappen of andere oplossingen kun je contact opnemen met je internetprovider (ISP).
Ook zou ik je graag willen vragen om een DxDiag van je PC: https://help.ea.com/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 3 days ago
This account is invalid
Solved12 days ago- 19 days ago
- 25 days ago