Forum Discussion
@EA_Leeuw Ik kreeg trouwens wel telefoon van mijn provider dat er verdachte praktijken zijn op mijn internet. Dus misschien ligt daar dan toch het probleem.
ze zijn een onderzoek gestart en bellen mij op van zodra er duidelijkheid is.
@jokedobbelaere, oh jee, dit wilde ik dus nog vertellen inderdaad. Aangezien je aangeeft dat je geen VPN gebruikt en toch hier last van hebt, vermoed ik inderdaad dat er meer aan de hand is.
Goed om te horen dat je provider je al een belletje heeft gegeven. Voel je vrij om de thread te updaten mocht je meer info hebben! DM mag ook, als je dat wilt, daar maak ik dan graag een uitzondering voor.
- 4 years ago
hallo!
Eindelijk denkt de provider het gevonden te hebben! Ze hebben een storing gevonden op mijn kabel die op straat naar de internetkast loopt. Soms worden die blijkbaar geraakt door wegenwerken. Maandag komen ze deze herstellen.
Hopelijk is dan alles opgelost!Ik laat nog weten of het gelukt is!
groetjes
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
Hey @jokedobbelaere,
Heel goed om weer van je te horen!
Ah kijk, top! Zie je nou, we komen er wel uit! 😉
Ben benieuwd of dat ze het gelijk kunnen maken. Ik had ook ooit eens een soortgelijk euvel, de hele tuin moest open... 😅, want bij mij zat de storing dus daar. Maar goed, dan praten we al over enkele jaren geleden. Hopelijk is de tech wat beter nu. 🙂
Ik kijk uit naar je update!- 4 years ago
ze zijn de kabel komen maken. Tv werkt weer zoals het moet, mijn internetsnelheid is weer ok. En toch blijf ik hoge Ping hebben op battlefield 5 en wordt ik nog steeds naar noord amerikaanse servers gestuurd 🤯
Hoe kan dit toch?
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 3 days ago
This account is invalid
Solved11 days ago- 19 days ago
- 24 days ago