Forum Discussion
Hey @Askmeforit @meunrenswoude ,
Welkom op het Nederlandse forum. Ik heb een kijkje genomen maar het lijkt dat jullie beiden niet de post gemaakt hebben onder het EA account waar jullie ook onder spelen dus ik kan niet zien wat er mogelijk mis is.
Mocht het probleem zijn dat het account vergrendeld is kun je deze vaak oplossen door het wachtwoord opnieuw in te stellen zodat het bericht ook aan geeft. Mocht het een andere account issue zijn of je hebt hier hulp bij nodig wil ik jullie vragen contact te zoeken met ons over de chat of social media om dit nader te onderzoeken. Geef hun jouw PSN/Gamertag zodat ze het account kunnen vinden en dubbel checken.
Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.
Dit is hoe je een chat start:
- Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
- Selecteer chat
Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.
- EA_Neil
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 4 days ago
This account is invalid
Solved13 days ago- 20 days ago
- 26 days ago