Forum Discussion
EA_Leeuw
Community Manager
4 years agoHey @gerard_kooijman1,
Welkom op de Nederlandstalige tak van het AHQ forum! 👋 Ik heb je post even verplaatst naar de Battlefield sectie. 🙂
Even kijken; ja het kan inderdaad kloppen dat Mastery niet meer wordt meegeteld in Solo & Co-op na een bepaalde hoogte. Zit je toevallig al op Mastery 12?
Welkom op de Nederlandstalige tak van het AHQ forum! 👋 Ik heb je post even verplaatst naar de Battlefield sectie. 🙂
Even kijken; ja het kan inderdaad kloppen dat Mastery niet meer wordt meegeteld in Solo & Co-op na een bepaalde hoogte. Zit je toevallig al op Mastery 12?
- 4 years ago
Ik heb onder anderen wapens en voertuigen op mastery 12 maar ook een paar op 24 en mackay bijna tier 1 (deze telt ook niet door)
De M5A3 assault rifle heeft wel doorgeteld tot de tier 1 /
1200 kills
- 4 years ago
Hallo,
over al uw opmerkingen over xp geven, taggen enz.
Ik ben nieuw op deze site en ik weet niet hoe dat moet, sorry
maar ja ik vind het fijn als mensen mij zouden kunnen helpen wanneer ik vragen heb over jullie games 🙂
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
Hey @gerard_kooijman1,
Dit forum is inderdaad bedoeld om elkaar te helpen; spelers helpen spelers! 🙂
Die opmerkingen (onder mijn post) zijn onderdeel van mijn handtekening.
Hmm, het is namelijk zo dat als je Solo/Co-op speelt je inderdaad gelimiteerd bent tot Mastery 12, als je het verder wilt krijgen moet dat inderdaad in live multiplayer.
Heb je dat met Mackay ook gedaan toevallig?
About Battlefield Franchise Discussie
Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 3 days ago
Recent Discussions
- 3 days ago
This account is invalid
Solved11 days ago- 19 days ago
- 24 days ago