Forum Discussion
Je hebt helemaal gelijk! Dit had Nederlandstalig moeten zijn maar ik ga dit meteen voor je aanpassen want uiteraard hoort België hier ook bij! Mijn excuses!
Wat vind jij zo ver van de trailers? 🙂
- EA_Neil
- 4 years ago
Ziet et er goed uit, pre-ordered na trailer. 🐱 Enkel hoop ik voor geen zware dominantie van voertuigen of rpg shooters 🙂 Zelf speelde ik graag battlefield v, heerlijk infantery. De dominantie van voertuigen was heerlijk gebalanceerd.
- 4 years ago
We zullen zeker meer laten zien op ons event 'EA Play' op 22 Juli dus wees er zeker van dit te checken zodat je een beter beeld krijgt van wat Battlefield 2042 allemaal gaat brengen.
Ook hebben we sinds een FAQ uitgebracht (mocht je hem nog niet gelezen hebben) die je hier kunt vinden met wat info over bijvoorbeeld dat voertuigen nu ook in de map zelf te vinden zijn. Uiteraard roept deze FAQ waarschijnlijk meer vragen op en ik hoop dat we hier binnenkort meer over kunnen laten zien!
- EA_Neil
- 4 years ago
Dat is voor mij wel erg handig.
Ik heb vandaag windows 11 beta downloaden via https://thewindowsforum.com/
Blijkbaar was heel veel bug op alle games van Battlefield.
Ik ben wel een beetje bang dat Frotsbite niet op windows 11 getest gedaan.
We gaan wel zien.- 4 years agoHey @Soldier365nl,
Omdat Windows 11 nog in een erg vroeg stadium is wordt dit even afwachten maar de verwachting is dat omdat dit de toekomst is voor PC dit zeker getest gaat worden.
- EA_Neil
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 17 days ago
- 2 months ago