Forum Discussion

focusmaverick's avatar
3 years ago

Moet van EA maar weer mijn probleem hier meldenKan niet sturen met de muisBF2042

Het probleem is er nog steeds. 

Ik speel met de toetsenbord en muis. 

Ik loop met behulp van de pijltjes toetsen naar voor of achter , wil ik naar rechts dan beweeg ik de muis naar rechts en wil ik naar links dan beweeg ik de muis naar links. 

Nu krijg ik de muis niet meer zo ingesteld , van de een op andere dag was het probleem ontstaan. 

Bij BFv is het wel goed. Heb zelfs BFv opnieuw moeten installeren en na het installeren kon ik gelijk spelen zoals ik altijd al deed. Geen probleem.

Ik heb ook even op You Tube filmpjes gekeken hoe anderen hun instellingen hadden staan bij BF2042, daar viel mij op dat er een tabblad aanwezig is die ik er niet heb staan, dus ik denk dat er tijdens installeren iets mis gaat. 

Maar het komt er dus op neer dat ik al een 3 kwart jaar geen BF2042 meer kan spelen, nog steeds geen oplossing voor mijn probleem.

En nu niet zeggen dat het aan mijn pc ligt want deze is nieuw(in januarie 2023 gekocht) en het probleem was al ontstaan met de oude pc,

Gr. 

Edit: Moved thread to Dutch BF 2042 forums. -CM

13 Replies

• @INSIDER_NL Hoi,
    Geen van beide heeft geholpen.
    Wat ik wel zag in het filmpje dat het overeenkomt met de mijne.

Zoom Sensitivity Coefficient staat er bij mij bij
    Vihicle Seat gaat bij mij tot Seat 6 , in het filmpje Seat 8
    Uniform Soldier Aiming staat er bij mij bij ,niet in het filmpje
    Volgens mij is mijn instelling mogelijkheden niet compleet het in meerdere filmpje op You Tube een Tabblad gezien die ik er niet bij heb staan.

Bij Settings zie ik in het filmpje
    1 Profsave
    2 Profsave_profile
    3Profsave_profile-opt heb ik er niet bij staan.
    Misschien is het niet nodig maar dacht zeg het wel even.

Maar geen van beide werkt dus.
    Zal van de week eens kijken of het met een andere muis wel gaat werken.
    Heb nu Asus ROG CHAKRAM CORE Gaming Mouse

Gr.
  • INSIDER_NL's avatar
    INSIDER_NL
    Seasoned Ace
    3 years ago
    @focusmaverick sorry voor de late reactie nu ben ik ff weg geweest lol
    Kijk anders of je ff een muis van misschien een vriend of kameraad kunt lenen om het uit te sluiten ben wel benieuwd jammer dat de Leeuw nog niet heeft gereageerd die weet er echt meer van.
  • @INSIDER_NL Oke leuk weekend gehad.
    Ik ga morgen even kijken voor een andere muis die ik kan lenen.
    De Leeuw heeft ook al meerdere opties aangeleverd, deze hielpen ook niet.

Gr.

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 2 days ago