Forum Discussion
Het spel speelt nog wel op mijn "oude" laptop , ben dus bang dat deze laptop te "nieuw" is ... helaas .
Ik heb nog wel alles aangevinkt van het Net frame , Windows opgeschoond en gecontroleerd op systeemfouten .
Helaas het spel start gewoon niet op , als ik hem via EA desktop op wil starten zie je in split second dat hij wil starten en dat dit weer verdwijnt .
In ieder geval bedankt voor al deze informatie en vooral snelle reacties ....
Ron
Hey @RonyBalony,
Sorry om te horen dat het niet gelukt is met de bovenstaande stappen. Vaak heeft het toch ergens met een update of die bestanden te maken en het is raar dat Battlefield V wel gewoon werkt maar dit gebruikt vaak de nieuwere. Net als in Origin kun je de Redist.x64 bestanden ook vinden in de Battlefield 4 folders onder Installer > VC > Update > Redist wat ook nog het proberen waard is (eerst repareren proberen en dan herinstalleren).
Windows opnieuw installeren is best een grote stap en is inderdaad misschien niet het eerste om te adviseren maar kun je voor mij eens zien of het starten van het spel onder een ander Windows admin profiel enig verschil maakt?
Deze zijn makkelijk aan te maken en weg te halen dus het is een makkelijke manier om dingen te testen. Je kunt hier lezen hoe je dit het makkelijkste kunt doen.
- EA_Neil
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 15 days ago
- 15 days ago
- 4 months ago