Forum Discussion
Beste @RekkinSince1944
Rechtsklik met de muis op het bureaublad en kies "Nieuw". Rechtsklik op "tekstdocument" en geen het de naam dxdiag. Copy /paste de inhoud van je dxdiag nu in dit bestand en post het hier als bijlage.
Hierbij mijn DxDiag bestand
- DarkBanishing7 years agoHero+
Dag @RekkinSince1944
Ik ga er van uit dat je speelt op een laptop aangezien je volgende videokaarten hebt:
Card name: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GBCard name: Intel(R) HD Graphics 630
Waarschijnlijk staat standaard de intel kaart geselecteerd aangezien dit aanzienlijk minder stroom van de batterij verbruikt.
In de onderstaande stappen leg ik je uit hoe je de Nvidia kaart selecteert voor BF1:
- Open het Nvidia configuratiescherm (rechtsklik op het nvidia-icoontje in de program tray rechtsonder in je scherm)
- Dan krijg je de keuze om je 3D-instellingen te beheren: klik op het tablad "Programma-instellingen"
- Je moet nu drie stappen uitvoeren:
Stap 1: Selecteer een aan te passen programma: kies BF1
Stap 2: Selecteer de voorkeur grafische processor voor dit programma: kies hier "krachtige NVIDIA-processor"
Stap 3: Geef de instellingen op voor dit programma: dit is niet nodig als je met NVIDIA Geforce Experience de beste instellingen laat gebruiken voor BF1 (dit gebeurt automatisch bij aanklikken van "optimale instellingen"
Laat maar weten of dit je probleem heeft opgelost.
- 7 years agoBedankt voor het antwoord, maar ik speel op een PC.
- 7 years ago
Zelf met een PC kan je een chipset hebben als videokaart 😉
Maar de stappen die @DarkBanishing gegeven heeft zijn ook van toepassing voor een desktop PC.
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 17 days ago
- 2 months ago