Forum Discussion

Cro-x-73's avatar
5 years ago
Solved

[Pinned] Ik kan de chat niet meer gebruiken - wat nu?

Mijn user naam en die van 2 andere vrienden is gecensureerd door een hacker door ons op de sensuur lijst te laten zetten. We kunnen niet meer chatten en als iemand onze naam volledig schrijft dan wor...
  • EA_Neil's avatar
    5 years ago

Hey allemaal,

Ik heb jullie berichten over het filter en jullie namen samengevoegd tot een mega discussie.

Mocht je het probleem ondervinden dat je niet meer kunt chatten en het gevoel hebben dat het aan jouw naam ligt vraag dan aan een vriend of zij dit voor jou kunnen checken. Dit doe je door de gebruikersnaam in de chat te typen. Als dit tevoorschijn komt als sterretjes is jouw naam mogelijk door het filter opgepakt door een bepaald woord in jouw naam of iets anders.

Mocht dit een fout zijn en je gelooft dat er niks fouts is aan jouw naam (of woorden die in jouw naam zitten) dan wil ik je graag uitnodigen jouw naam te posten in het volgende topic. Hij is in het Engels maar hier houdt een community manager in de gaten welke woorden en namen in het filter terecht komen en stuurt deze door.

Link naar de discussie op het forum waar je jouw naam toe kunt voegen .

Tot die tijd kan het een goed idee zijn om te zien of het aanpassen van je Origin naam helpt weer te kunnen chatten. Dank je wel!

- EA_Neil

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 5 days ago