Forum Discussion

T_H_E_lone-love's avatar
5 years ago

premium bf4

Heb net premium gekocht ps3 maar ik kan via battle log niet zien dat men ps3 account premium is maar wel alles ontvangen maar kan van men pc acount wel zien via battlelog ps bijde onder 1 aanmeld naam

20 Replies

• Ja klopt idd daarom vind ik het raar alleen men pc naam is deze naam en ps3 naam is T-HE_lonewolf 

Mischien kan je het je bekijken

• T_H_E_lone-love's avatar
    T_H_E_lone-love
    5 years ago

Want ik kan wel via battlelog men loadout veranderen 

Alleen jammer dat er geen app is voor ps3 

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago
    @T_H_E_lone-love,

Ik kan niet zo direct deze aankoop terug vinden op deze PSN maar dit is mogelijk omdat het via de PS store gekocht is en niet Origin.

Heb je toevallig deze premium pass onder een andere PSN account gekocht op dezelfde Playstation waar jij onder speelt (dit is uiteraard prima)?

- EA_Neil
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago
    @T_H_E_lone-love,

Ik ben bang dat ik het zo snel niet kan zien en wil je daarom even vragen om contact te zoeken met onze helpdesk via of de chat of social media waar ze mogelijk ook vragen om het bewijs van aankoop om te zien waar het probleem ligt en je hopelijk hiermee verder kunnen helpen.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

Dit is hoe je dit doet:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
    2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

- EA_Neil
  • Dat zal lastig gaan lijkt me 

Ik heb namelijk eerst een psn card moeten kopen 2 maal en die moeten toevoegen op de ps3 en toen heb ik de game opgestart en ben naar promotie gegaan en daar heb ik de aankoop gedaan in het spel want als ik naar store ga kan ik de premium bf4 niet vinden

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago
    @T_H_E_lone-love,

Ook met PSN cards zou de aankoop alsnog tussen jouw transacties moeten staan op jouw PSN profiel zover ik weet. Staat hij daar ook niet tussen?

- EA_Neil
  • Kan ik je ergens prive bekijken zonder dat mensen ons tel nummer weet want via de chat kon ik ook niet geholpen worden

• T_H_E_lone-love's avatar
    T_H_E_lone-love
    5 years ago

Ik ben aangemeld aals [edit: email address removed]

Naam T-HE_LONEWOLF

mischien kan je nog een keer kijken heb nu even via de playstation op gezocht welke naam het is en heb wel een order bevestiging en nummer

270111616364

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago
    @T_H_E_lone-love,

Omwille account veiligheid behandelen we helaas geen account informatie en zaken over het forum. Deze worden specifiek over de chat en social media (Twitter/Facebook in privé) behandelt.

Zonder een screenshot te posten, zie je wel de premium aanschaf op jouw account onder jouw aankopen op jouw PSN account staan?

- EA_Neil

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.759 PostsLatest Activity: 3 days ago