5 years ago
premium bf4
Heb net premium gekocht ps3 maar ik kan via battle log niet zien dat men ps3 account premium is maar wel alles ontvangen maar kan van men pc acount wel zien via battlelog ps bijde onder 1 aanmeld naam
Heb net premium gekocht ps3 maar ik kan via battle log niet zien dat men ps3 account premium is maar wel alles ontvangen maar kan van men pc acount wel zien via battlelog ps bijde onder 1 aanmeld naam
Ja klopt idd daarom vind ik het raar alleen men pc naam is deze naam en ps3 naam is T-HE_lonewolf
Mischien kan je het je bekijken
Want ik kan wel via battlelog men loadout veranderen
Alleen jammer dat er geen app is voor ps3
Nee gekocht op de acount waar ik het ook op speel
Dat zal lastig gaan lijkt me
Ik heb namelijk eerst een psn card moeten kopen 2 maal en die moeten toevoegen op de ps3 en toen heb ik de game opgestart en ben naar promotie gegaan en daar heb ik de aankoop gedaan in het spel want als ik naar store ga kan ik de premium bf4 niet vinden
Kan ik je ergens prive bekijken zonder dat mensen ons tel nummer weet want via de chat kon ik ook niet geholpen worden
Ik ben aangemeld aals [edit: email address removed]
Naam T-HE_LONEWOLF
mischien kan je nog een keer kijken heb nu even via de playstation op gezocht welke naam het is en heb wel een order bevestiging en nummer
270111616364