premium gekocht via steam, hoe koppel ik dit aan een ander ea account? zie post.
goeiemiddag,
hier mijn verhaal met het probleem later:
twitch prime gaf gratis een game key weg voor battlefield 4 standard edition. aangezien ik het spel al heb, en dacht van "ja waarom niet een 2e account" maakte een 2e origin account aan en claimde het spel daar. toen ik erachter kwam dat het de standard edition was en niet de premium edition, dacht ik via steam premium te kopen voor 10 euro (heerlijke sale trouwens) denkende dat dit een upgrade was. maar da was nie. dus nu zit ik met mijn main account, een 2e account met een standard edition en een steam account met een premium edition.
dan nu het probleem!
ik wil die premium edition van steam als mn 3e account gaan gebruiken. maar aangezien ik al een aantal star wars games heb gekocht via steam, is mijn steam account aan mijn main origin al gekoppeld, waar mijn main battlefield 4 account op staat.
dus probleem 1: hoe koppel ik de steam versie van premium aan mn 3e account zonder dat ik mn star wars spellen van steam naar origin verlies (tenminste ik denk dat dat gebeurt, ik weet het eigenlijk niet)
en probleem 2: ik heb nu battlefield 4 premium 2 keer moeten installeren. 1x voor origin, die ik voor mijn main en 2e account kan gebruiken, en 1x voor steam die ik voor mijn 3e wil gebruiken. hoe fix ik dit?
bij voorbaat dank :D
Hey @ImTheJellyMan ,
Ik kan zien dat je inderdaad een grote fan bent van Battlefield 4! Als ik het goed begrijp wil je kijken of het mogelijk is hetzelfde Steam account op te splitsen tussen twee verschillende EA accounts?
Als dit het geval is ben ik bang dat dit helaas niet mogelijk is. Het ontkoppelen van een Steam account neemt alle spellen van Steam met zich mee naar het nieuwe EA account en zal de voortgang achter zich laten.
- EA_Neil