Forum Discussion

20Strijder20's avatar
6 years ago

Problemen opstart Battlefield V

Hallo, Ook ik heb (net als meerdere las ik). Moeite met het opstarten van Battlefield 5. De eerste keer startte het spel keurig op, maar daarna valt deze elke keer weer terug op het Origin programma. Nu ben ik een beginnend gamer, dus heb er ook totaal geen verstand van. Ik heb op het forum gelezen dat je een Diafrag kan maken om te zien of de computer geschikt is voor het spel. Nu heb ik er zo weinig verstand van dat ik dit niet af kan lezen. Kan iemand mij hierbij helpen? Bijgevoegd zit mijn Diafrag. Alvast hartelijk dank. Mike

1 Reply

• Hallo @20Strijder20,

De systeemeisen voor dit spel kan je hier vinden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/battlefield/battlefield-v#store-page-section-requirements
    Voordat je software koopt, dien je eigen al hebben gecontroleerd of jouw computer deze software kan draaien.

Volgens je meegestuurde DxDiag, kan deze computer dit spel niet draaien, omdat je alleen een basis ingebouwde "videokaart" genaamd "Intel UHD Graphics 620" hebt. Diens stuurprogramma komt uit 2018.
    Volgens de systeemeisen heb je een videokaart van Nvidia of ATI / AMD nodig. Indien jouw computer geen andere en beter videokaart hebt, voldoet jouw computer hiermee dus niet aan de gevraagde systeemeisen.
    Daarnaast blijft het een vraag of de de zwakkere processor je echt laat genieten van zo'n actiespel.

Groetjes.

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 5 days ago