Forum Discussion
EA_Leeuw
Community Manager
4 years agoHey @BratskiKrug,
Dankjewel voor deze melding!
We hebben meer van dit soortgelijke bug reports binnen gekregen van spelers (op het Engelstalige forum) en zijn het aan het onderzoeken met de Battlefield teams.
Even een vraagje; zie je ook dat je niks meer kunt selecteren om mee te spelen? Is alles weer locked?
Dankjewel voor deze melding!
We hebben meer van dit soortgelijke bug reports binnen gekregen van spelers (op het Engelstalige forum) en zijn het aan het onderzoeken met de Battlefield teams.
Even een vraagje; zie je ook dat je niks meer kunt selecteren om mee te spelen? Is alles weer locked?
4 years ago
Hallo Leeuw,
Dat niet, ik was alleen level progressie kwijt, had bijv wel de skins ed maar was weer op 0 gezet, nu ook zeg maar die weekly staat alles op 0 en als ik in de skins sectie kijk sta ik op 2/3 (hoef alleen nog een takedown) ik was goed op weg met bepaalde chars voor skins (nu weet ik dat je dat zo weer kan vrij spelen via bot in je eentje ) maar was gewoon teleurgesteld doordaat ik weer op 0 werd gezet met bijv Paik en de enemy reveal etc.
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
@BratskiKrug, ik snap héél goed dat dit super vervelend is! Kan ik me goed voorstellen inderdaad. Is de progressie ook niet terug gekomen na een herstart van het spel, of een reparatie via Origin?
About Battlefield Franchise Discussie
Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 3 days ago
Recent Discussions
- 3 days ago
This account is invalid
Solved11 days ago- 19 days ago
- 24 days ago