Forum Discussion
11 Replies
thanks for the help .
hoi . ik heb het spel gedownload en geïnstalleerd.
probleem is een beetje van druk op play game . daarna krijg ik een soort popup en verder gebeurt er niks . als ik dan de exe opzoek om op die manier op te starten zelfde probleem en als admin wil ook niet . verder heb ik er niet veel verstand van vandaar dat ik hulp zoek haha .
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@gerke538, oké, geeft niks. Maar die EA app waar ik het over had, zie je daar ergens een snelkoppeling voor staan op je PC? als u bedoeld van een snelkoppeling op het bureaublad bf4 dan ja die staat erop .
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@gerke538, hmm, die bedoel ik niet helemaal helaas.
Kun je eens op je PC de Windows verkenner openen en dan naar C:\Program Files\Electronic Arts proberen te gaan? Zie je daar een mapje EA Desktop? goede dag ja dat mapje heb ik erop staan .
kun je mij een opsomming geven wat ik stap voor stap kan doen ?
hoor graag van u .
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
ja heb wel meerdere staan idd .
maar gisteravond weer even gezeten opnieuw gedownload en geïnstalleerd. dit keer kreeg ik een fout melding dll120 enz. miste dus een map van Microsoft iets met vc ++ ko. even niet op de naam .
maar goed mapje gedownload geïnstalleerd en klaar werkt weer in iedergeval erg bedankt voor de hulp tot zover .
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@gerke538, oh dus alles werkt weer? 😄 ja gelukkig wel. ben ergens blij dat ik nu een fout melding had kun je ergens weer op Google zoeken hahaha maar super bedankt .
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@gerke538, ah top. Mocht je die foutmelding weer krijgen, dan hebben wij zelf daar ook een artikel over trouwens: https://help.ea.com/nl/help/origin/origin/your-vc-runtime-package-has-not-installed-correctly-error-troubleshooting/.
Veel speel plezier!
Featured Places
Battlefield Franchise Discussie
Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.Latest Activity: 2 months agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee1 month ago
Community Manager