Forum Discussion

EA_Vendcera's avatar
EA_Vendcera
Icon for Community Manager rankCommunity Manager
3 years ago

Re: Re: BF4(Steam) won't launch Win10

Hi @gerke538,

I just moved your post over to our Dutch board. I hope you can get help here in your language. 

-Vendcera

11 Replies

Replies have been turned off for this discussion
  • gerke538's avatar
    gerke538
    3 years ago

hoi . ik heb het spel gedownload en geïnstalleerd.  

probleem is een beetje van druk op play game . daarna krijg ik een soort popup en verder gebeurt er niks . als ik dan de exe opzoek om op die manier op te starten zelfde probleem en als admin wil ook niet . verder heb ik er niet veel verstand van vandaar dat ik hulp zoek haha . 

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    3 years ago
    @gerke538, oké, geeft niks. Maar die EA app waar ik het over had, zie je daar ergens een snelkoppeling voor staan op je PC?
  • als u bedoeld van een snelkoppeling op het bureaublad bf4 dan ja die staat erop . 

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    3 years ago

@gerke538, hmm, die bedoel ik niet helemaal helaas.

Kun je eens op je PC de Windows verkenner openen en dan naar C:\Program Files\Electronic Arts proberen te gaan? Zie je daar een mapje EA Desktop?

• goede dag ja dat mapje heb ik erop staan . 

kun je mij een opsomming geven wat ik stap voor stap kan doen ?

hoor graag van u .

• ja heb wel meerdere staan idd . 

maar gisteravond weer even gezeten opnieuw gedownload en geïnstalleerd.  dit keer kreeg ik een fout melding dll120 enz. miste dus een map van Microsoft iets met vc ++ ko. even niet op de naam . 

maar goed mapje gedownload geïnstalleerd en klaar werkt weer in iedergeval erg bedankt voor de hulp tot zover . 

• ja gelukkig wel. ben ergens blij dat ik nu een fout melding had kun je ergens weer op Google  zoeken hahaha maar super bedankt .