Forum Discussion
8 Replies
- @EA_Jason Momenteel level 13.
Ik heb hetzelfde probleem, vandaar dat ik hier reageer.
Ik heb eergisteren het spel gekocht en heb verschillende classes al op level 4 of hoger, maar alle unlocks die ik dan hoor te krijgen heb ik nooit gehad en kan ik niet bij.
Hij geeft bijvoorbeeld dan aan dat ik medic rank 1 moet zijn voor de suomi, maar ik ben al voorbij rank 5. Bij elke class heb ik dit probleem en ook bij soldier rank krijg ik bijvoorbeeld geen company coins e.d.
Hopelijk wordt het snel gefixt.
- EA_Jason6 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Er zijn inderdaad wat problemen mee aan onze kant en we werken er hard aan om dit op te lossen.
Als je een bepaald wapen niet hebt gekregen, dan raad ik je aan om dit aan te kaarten bij onze helpdesk zodat dit nagekeken kan worden en je alsnog de juiste unlock te geven 🙂
- flyinghorse1016 years agoSeasoned Ace@EA_Jason Hoi Jason, Ik kom net weer uit een chat met de helpdesk. Hier word geadviseerd te wachten tot er een update uitkomt. (En dat men hard aan een oplossing werkt)
- flyinghorse1016 years agoSeasoned Ace
Hierbij ook 2 printscreens welke het issue aanduiden. (eigen account)
- EA_Jason6 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Klopt we werken eraan en een mogelijke oplossing is door de ronde vervroegd te verlaten en zo de juiste items krijgen.
Ik denk dat dit probleem en een aantal andere problemen aan elkaar gelinkt zijn, maar het is een kwestie van afwachten om te zien wat de uitkomst van het onderzoek is.
Hopelijk heb ik binnenkort meer informatie.
Ik heb dit probleem nu ook een maand later. Is het nog steeds niet opgelost?
- flyinghorse1016 years agoSeasoned Ace
Ja is gemeld als opgelost. De mensen die nog unlocks nodig hebben worden doorverwezen naar help.ea.com. (support van EA)
Ik ga er even vanuit dat je al practice vs players hebt gespeeld tot je wapen weer gerankt is. Dat was de workaround hiervoor.
Featured Places
Battlefield Franchise Discussie
Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.Latest Activity: 2 months agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee1 month ago
Community Manager