Forum Discussion
18 Replies
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @ChainsaW_NL @geefmejeoren ,
Bedankt voor het proberen. Ik zal zien wat ik door kan spelen want het lijkt er inderdaad op dat je niet alleen bent.
In de tussentijd, kunnen jullie de volgende workaround proberen?
1. Open Origin via je web browser en houdt Origin gesloten.
2. Selecteer speel via Origin via de website.
3. Met wat geluk start dit de download.
4. Mocht hij vast komen te zitten op preparing van de download sluit dan Origin af. Open het taakbeheer (ctrl + shift + escape) en sluit alles instanties van OriginWebHelperService af in de lijst.
5. Dan zou de download weer door moeten gaan bij een restart van Origin met wat geluk.
6. Download de DLC manueel via de extra content tab van jouw BF 3 in de speelbibliotheek door op BF3 te klikken en dat zij menuutje omhoog komt.
7. Je zou weer kunnen spelen nu maar mogelijk hebt alsnog problemen met Karkand.
Als dit niet werkt of 7 is het probleem kan het ook een goed idee zijn een chat te starten om te zien of het vervangen van de Limited edition het probleem voor je oplost.
Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.
Dit is hoe je een chat start:
- Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
- Selecteer chat
Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.
- EA_Neil
Bedankt voor de reply. Helaas via de webbrowser kan ik niet eens inloggen. Contact zoeken met de helpdesk in de US is ook kansloos.
- @EA_Neil Goedemiddag,
ook ik heb problemen met bf3, het begon een paar dagen geleden al met de tekst dat back to karkland (mogelijk) niet geïnstalleerd was. toch wel fijn gedeelte dus ik heel mans het spel gewist en kan ook nu niet meer instaleren/ downloaden. na legen cache kan je het 2 x proberen voor de optie downloaden weer weg is. (daarvoor wat het licht grijs en deed dus niks)
origin openen in de webbrowser ? echt geen idee hoe dat moet. Mijn Engels is niet van die aard dat ik lekker ga chatten met een Amerikaan :-(
hoop dat EA_NL iets kan betekenen.. - EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@pelecter_nl @geefmejeoren @ChainsaW_NL
Ondertussen is het probleem ook bekend aan onze kant en wordt er naar gekeken omdat dit iedereen lijkt te raken die de limited edition bezit.
De web browser zou via www.origin.com zijn. Deze heeft dezelfde interface als Origin zelf.
- EA_Neil
- @EA_Neil Dank, helaas lukt aanmelden daar nu even niet (popup melding)
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@pelecter_nl Het is ook geen perfecte workaround want hoort dat men alsnog Karkand content niet kan gebruiken erna.
Ik heb het probleem aan mijn kant aangekaart en er wordt naar gekeken.
Ik update de discussie als ik meer hoor.
- EA_Neil - GeefMeJeZiel5 years agoSeasoned Novice
Hi Neil,
Bij mij lijkt het voor nu even opgelost. Ik had de originele fysieke dvds nog liggen. Ik heb deze op de desktop geïnstalleerd en toen veranderde de knop in Origin in 'spelen.'
Ik start het dan op via het bf3 icoontje op het bureaublad.
- @EA_Neil Heey; ik kan het spel niet meer installeren; is dat onderdeel van hetzelfde probleem?
Er stond net een download-knop bij; die is na het opstarten weg.... - EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@FORMERxZOMBIE Dat ligt inderdaad aan hetzelfde probleem. Het lijkt puur te gaan om het opstarten/downloaden alsof Origin het spel niet herkent maar tegelijkertijd wel dat je het bezit. Beetje een apart probleem.
Er zijn inderdaad wat workarounds zoals je hierboven ziet en sommigen krijgen hem via de web pagina wel gedownload of door contact te zoeken met de helpdesk en een vervanging te krijgen.
We zijn aan onze kant aan het onderzoeken wat het probleem is en mocht ik meer weten post ik het zeker hier.
- EA_Neil Beste Neil,
Bedankt voor je reactie.
Ik krijg het met geen mogelijkheid aan de praat.
Ik zal de helpdesk om een vervangende key vragen dan maar.
Heeft "iedereen" dit probleem of een select groepje mensen met een bepaald type key?
Naast wat je benoemd is me het volgende opgevallen; zegt Origin het volgende: "Toegevoegd aan bibliotheek: 20 december 2020"
En dat terwijk ik het al jaren geleden heb toegevoegd
(Bijv.: "Laatst gespeeld op 2 jul 2017" )
Misschien helpt dat? Wat is er rond die tijd in het systeem veranderd rondom dit spel / hoe de keys worden behandeld ?
Fijne dag toegewenst!
-Michel.- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@FORMERxZOMBIE
Ik heb inderdaad nog geen 100% fix gezien maar dit heeft er mogelijk mee te maken. Met wat geluk lost een vervanging van de limited editie dit allemaal op zodat je Karkand ook kunt spelen.
- EA_Neil Misschien kunnen we een korting krijgen op de aankomende BF3 remastered versie 👿😛
- GeefMeJeZiel5 years agoSeasoned Novice
Ik heb contact gehad met EA US. Ze hadden alles vernieuwd en dat werkte voor 24 uur. Daarna begon het probleem zich opnieuw voor te doen. Op dit moment lukt het mij niet meer om opnieuw te spelen.
Heel vervelend dit. Ik hoop dat er snel een 'fix' komt en dat we op de hoogte worden gebracht.
- @EA_Neil Zowaar net een ronde (operation firestorm) gespeeld. voor andere nog geen tijd.
Disc vanmiddag erin gehad maar downloaden werkte niet meteen , pc uitgezet en downloaden ging vanavond verder.
Ik zit nu nog wel met dat gezeur van punkbuster is daar een remedie voor want zo zijn de servers beperkt. (ook al enige tijd btw) - EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@pelecter_nl
Zover ik weet heeft Punkbuster niet veel te maken met dit probleem en is het voornamelijk dat je Battlefield 3 niet kunt downloaden of dat hij meldt een DLC te missen (Karkland) bij het opstarten.
- EA_Neil - @pelecter_nl tevroeg gejuigd, krijg nu de knop details weer :-(
Ik zit met identiek het zelfde probleem. Nu kan ik het zelfs niet meer downloaden. Dan ga ik maar even Battlefield 4 spelen ondertussen.
- GeefMeJeZiel5 years agoSeasoned Novice@pelecter_nl Ook hier herkenbaar. Naast de problemen met deze bf3 Limited Edition, heb ik ook dezelfde problemen met Punkbuster op veel servers. Alle standaard en geavanceerde oplossingen uitgevoerd, die worden aangeboden op het internet, maar ik blijf het bericht over time out, server communication failure e.d. krijgen.
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 4 hours ago
- 4 months ago