5 years ago
specs battlefield 2042
Beste allemaal, ik game op mijn pc en wil graag de battlefield 2042 spelen kunnen jullie mij vertellen of dit lukt? cpu: Intel(R) Core(TM) i7 CPU 950 @ 3.07GHz 3.07 GHz geheugen: 24,0 GB ssd: 1 T...
Hey @Mrfloppy1,
Dankjewel voor je bericht je op het forum met betrekking tot de eventuele hardware-specs voor Battlefield 2042!
Helaas zijn de officiele systeemvereisten voor Battlefield 2042 nog niet beschikbaar, maar ik heb je overzicht even bekeken in combinatie met Battlefield V, en het blijkt inderdaad dat je CPU helaas niet meer wordt ondersteund. Ik vermoed dat dit ook het geval zal zijn voor Battlefield 2042, aangezien dit spel natuurlijk nog uit moet komen en gebruik zal maken van de recentere technologieën.
Ook zag ik dat je videokaart maar 'net wel en net niet' wordt ondersteund voor Battlefield V. Dus het kan goed dat deze helaas afvalt als Battlefield 2042 uitkomt.
Mochten de complete systeemvereisten voor Battlefield 2042 beschikbaar komen, zal ik er voor zorgen dat die z.s.m. op het forum komen te staan! 🙂
Bedankt ik hoor graag van je wanneer beschikbaar.