5 years ago
specs battlefield 2042
Beste allemaal, ik game op mijn pc en wil graag de battlefield 2042 spelen kunnen jullie mij vertellen of dit lukt? cpu: Intel(R) Core(TM) i7 CPU 950 @ 3.07GHz 3.07 GHz geheugen: 24,0 GB ssd: 1 T...
Hey @Mrfloppy1,
Dankjewel voor je bericht je op het forum met betrekking tot de eventuele hardware-specs voor Battlefield 2042!
Helaas zijn de officiele systeemvereisten voor Battlefield 2042 nog niet beschikbaar, maar ik heb je overzicht even bekeken in combinatie met Battlefield V, en het blijkt inderdaad dat je CPU helaas niet meer wordt ondersteund. Ik vermoed dat dit ook het geval zal zijn voor Battlefield 2042, aangezien dit spel natuurlijk nog uit moet komen en gebruik zal maken van de recentere technologieën.
Ook zag ik dat je videokaart maar 'net wel en net niet' wordt ondersteund voor Battlefield V. Dus het kan goed dat deze helaas afvalt als Battlefield 2042 uitkomt.
Mochten de complete systeemvereisten voor Battlefield 2042 beschikbaar komen, zal ik er voor zorgen dat die z.s.m. op het forum komen te staan! 🙂
Hey @EA_Leeuw
Als dit toch over de specs gaat heb ik even een vraag
De beta is goed speelbaar bij mij.
Maar ik heb vermoeden dat de full game specs wat anders zal zien.
Me specs:
Intel i5-10400F 2,90 Ghz
Nvidia Geforce GTX 1660 SUPER 6GB
16GB Ram
kan deze specs de full game eigenlijk wel aan? BF V pakte ie heel makkelijk zonder stoten of wat dan ook
Hoor het graag :D
Hey @EA_Leeuw
ik zie net dat de specs op de pagina staat van de bf 2042 is dat de full game specs of nog steeds de beta specs?
MINIMALE EISEN
Besturingssysteem: 64-bits Windows 10
Processor (AMD): Ryzen 5 3600 of equivalent
Processor (Intel): Core i5 6600K of equivalent
Geheugen: 8 GB
Grafische kaart (AMD): Radeon RX 560 of equivalent
Grafische kaart (NVIDIA): GeForce GTX 1050 Ti of equivalent
DirectX: 12-compatible videokaart of equivalent
Eisen online verbinding: 512 KBPS of snellere internetverbinding
Vrije schijfruimte: 100 GB
Ik kijk vooral na die minimale eisen want die recommed red me pc toch niet, ik zie niks wat veranderd is
groet