Forum Discussion
Hey @ScHeLiE-NeLiE,
We gaan hier even verder, aangezien ik zag dat je dezelfde post op het ENG AHQ had geplaatst.
Laat ik mijn antwoord even plakken hier. 🙂
Het is vrij normaal dat je ping van tijd tot tijd fluctueert, afhankelijk van de kwaliteit van de verbinding/regio waarin je speelt/de afstand tot de servers enz., vooral wanneer je gewoonlijk op servers speelt die zich buiten je regio verbinden, zoals zelf uit de EU komen en spelen op servers in de VS-Oost regio. De recente update, patch 0.4.1 (voor pc, 0.4.1.1), zou hier geen invloed op moeten hebben.
@INSIDER_NL maakt inderdaad een goede opmerking. Het kan heel goed zo zijn dat er ergens onderhoud is op een server of een externe partij wat er nu voor zorgt dat je een nog hogere ping hebt naar de VS-Oost servers toe. Het beste kun je dit even in de gaten houden. Ik hoor in ieder geval graag over enkele dagen of dat je hier nog steeds last van hebt.
*On a side note; leuk om weer een NL Battlefield berichtje te lezen. 🙂
klopt en gelukt heb herinstalatie gedaan van windows e.d. en dat heeft het opgelost maar het oude probleem is weer terug met ook de nieuwe voeding lol dxgi device hung error en heb maarw eer mijn videokaart moeten underclocken om uberhaupt in het menu van spel te komen en mijn videosettings te veranderen maar moet toch ook spelen met underclocked videokaart ,,,,,
About Battlefield Franchise Discussie
Recent Discussions
- 3 days ago
This account is invalid
Solved11 days ago- 19 days ago
- 24 days ago