Forum Discussion

DonderFist's avatar
5 years ago
Solved

Third Party Software ban

so here i am surfin the net wanting to buy Battlefield 2042 but i keep comming across of beeing banned by EA for Third Party Software like Synapse from razer euhm MSI lightning, Nvidia Experience and the list goes on and on

now i dont wanna get banned for playing a game with razer synapse so how much of this is true ?

i use Synapse for my Headset, Keyboard and mouse

• Hey @DonderFist,

Helaas hebben wij geen overzicht wat voor software de AntiCheat kan triggeren. De algemene regel is: ben je bezig met software waarvan jij dent dat dit schadelijk kan zijn/de AntiCheat kan triggeren, doe het dan niet of doe het dan op eigen risico.

Heb je een sanctie op je account? Dan staat alle informatie die je daarover moet weten in de email die je ontvangen hebt. Wil je die sanctie aanvechten, ga dan naar https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/.

Zelf kan ik wel zeggen dat ik Logitech Ghub en Nvidia Geforce Experience op mijn PC hebt geïnstalleerd en ik heb nergens last van.

Misschien is dit niet de precieze informatie die je zocht, maar helaas is er niks anders beschikbaar.

5 Replies

• Welkom op het Nederlandstalige forum, @DonderFist.

Indien je "vreemde" software, diensten, apparaten of websites van anderen gebruikt, die bekend staan om mee vals te spelen en/of sneller en betere spelvoortgang te krijgen, wat niet netjes is en je daarmee in strijd bent met de (spel)regels of voorwaarden, is het dus een goede reden om een schorsing of verbanning te krijgen.
    Beter is deze niet te gebruiken.

Zie de gekregen e-mail bericht voor meer informatie en stappen, die je zelf moet doen.
    Bekijk dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/ en spelregels nog eens goed doornemen.
    Meerdere verzoeken indienen heeft geen zin
    Schorsingen en verbanningen worden niet afgehandeld via het forum en de helpdesk.

Groetjes.
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    5 years ago

Hey @DonderFist,

Helaas hebben wij geen overzicht wat voor software de AntiCheat kan triggeren. De algemene regel is: ben je bezig met software waarvan jij dent dat dit schadelijk kan zijn/de AntiCheat kan triggeren, doe het dan niet of doe het dan op eigen risico.

Heb je een sanctie op je account? Dan staat alle informatie die je daarover moet weten in de email die je ontvangen hebt. Wil je die sanctie aanvechten, ga dan naar https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/.

Zelf kan ik wel zeggen dat ik Logitech Ghub en Nvidia Geforce Experience op mijn PC hebt geïnstalleerd en ik heb nergens last van.

Misschien is dit niet de precieze informatie die je zocht, maar helaas is er niks anders beschikbaar.

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    5 years ago
    @DonderFist, graag gedaan! 😉

En inderdaad, dit is de volledig Nederlandstalige 'tak' van het AHQ forum. Dus mocht je nog met iets zitten of wil je wat kwijt, voel je vrij om er iets over (in het Nederlands) te plaatsen! :D

About Battlefield Franchise Discussie

Bespreek de Battlefield-games op dit communityforum.775 PostsLatest Activity: 4 days ago